بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
دبیر انجمن صنایع لبنی از ابلاغ قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی در فردا خبر داد که بر مبنای هر کیلو شیر۲۰۰۰ تومان تعیین شده است.
کد خبر : ۱۸۴۶۸۲
به گزارش بورس نیوز، رضا باکری درباره آخرین وضعیت قیمت های جدید محصولات لبنی گفت: مصوبه قیمت‌های جدید ابلاغ شده و فردا به انجمن صنایع لبنی اعلام می‌شود که طبق آن قیمت هر کیلو شیر خام تحویل درب دامداری 2000 تومان تعیین شده و دامداران نیز قبول کرده‌اند .

وی افزود: قیمت‌های فعلی محصولات لبنی براساس 2200 تا 2300 تومان برای یک کیلو شیر خام تعیین شده و با توجه به اینکه نرخ‌های جدید بر اساس نرخ شیر 2000 تومانی تعیین می‌شوند بنابراین قیمت محصولات لبنی کاهش و نرخ‌ها تعدیل می‌شوند.

این مقام مسئول درباره زمان اجرای قیمت‌های جدید نیز گفت: به‌محض دریافت مصوبه جدید، به شرکت‌های لبنی ابلاغ خواهد شد اما معمولاً چند روز طول می‌کشد تا این محصولات با قیمت‌های جدید به دست مصرف‌کنندگان برسد. به‌محض ابلاغ قیمت‌های جدید، جت‌پرینت کارخانه‌ها به‌روی قیمت‌های جدید خواهد رفت.

باکری افزود: فردا نشستی در وزارت صنعت برای تعیین تکلیف شرکت‌های متخلف که قبل از ابلاغ قیمت‌های جدید اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند، برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اتفاق افتاد؛

انتصاب ناظر ارشد اجرای ماده 9

دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد:

3 روز ‌تا پایان مهلت لبنیاتی‌ها برای ارزانی

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تشریح کرد:

۴ برنامه‌ مهم در دستور کار وزارت صنعت

ارسال نظر