بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد:

لزوم هم‌اندیشـی بـا بخـش خصوصـی و نخبگـان برای برنامه‌ریـزی

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برای برنامه‌ریزی در بخش‌های صنعتی، معدنی و بازرگانی با فعالان بخش خصوصی، صاحب‌نظران، نخبگان و اساتید هم‌اندیشی خواهد شد.
کد خبر : ۱۸۵۷۸۷

به گزارش بورس نیوز، سعید زرندی گفت: در دوره جدید معاونت طرح و برنامه، در نظر داریم در تمام تصمیم‌گیری‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان و اجرایی بخش صنعت، معدن و تجارت، نظرات بخش خصوصی و دانشگاهی را اخذ کنیم.

وی تصریح کرد: بدون تردید، برنامه‌ها و سیاست‌هایی موفق خواهد بود که ذی‌نفعان آن در زمان مناسب نظرات‌شان اخذ و اعمال شود.

زرندی گفت: سلسله جلسات منظمی را با همه بخش‌های علمی، تخصصی و اقتصادی برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم فضای تعاملی بین حوزه و فعالان صنعتی، معدنی و تجاری ایجاد کنیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: از بسترهای فضای مجازی نیز برای دریافت نظرات صاحب‌نظرات استفاده خواهیم کرد، چرا که معتقدیم هر ایده و فکری در بخش تولید می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی گفت: تجربه جهانی هم نشان می‌دهد که یک ایده و طرح اولیه چگونه توانسته است منشأ یک تحول در سیستم اقتصادی شود.

زرندی تأکید کرد: اتاق‌های بازرگانی، خانه‌های صنعت و معدن، اصناف و سایر تشکل‌های بخش خصوصی، بازوهای هم‌اندیشی در حوزه برنامه‌ریزی خواهند بود.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: استفاده از ابزارهای جدید تأمین مالی در بخش تولید، هدایت سرمایه‌گذاری‌های مردمی و خرد به بخش صنعت، مشاوره‌ها و کلینک‌های صنعتی و ... از موضوعات مهمی است که مصمم هستیم در اتاق فکر مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

زرندی تأکید کرد: ارتباط بیشتر و راهبردی‌تر با مراکز پژوهشی و مؤسسات علمی فعال در بخش اقتصادی و دانشگاهی نیز در برنامه‌های آتی معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

وی در پایان گفت: تلاش داریم تمام بخشنامه‌ها، ابلاغیه‌ها و برنامه‌های پیش رو را در اختیار همگان قرار دهیم تا با نقد و بررسی آن، نظرات آنان را اعمال نماییم.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر