بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات از شرکت خدمات انفورماتیک؛

خدمات بانکی با دولت الکترونیک آسان می‌شود

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری صبح امروز یکشنبه از دستاوردهای بانک مرکزی و شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد.
کد خبر : ۱۸۶۱۵۸
به گزارش بورس نیوز، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز به منظور بازدید از دستاوردهای بانک مرکزی و شرکت خدمات انفورماتیک در زمینه فناوری اطلاعات با همراهی ناصر حکیمی، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی،امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در بخش انفورماتیک و ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک بازدید کرد و با اشاره به تحولات نظام بانکی و استفاده از سیستم های الکترونیکی در شبکه بانکی، افزود: سیستم بانکی کشور با  انقلاب مواجه شده و ارایه خدمات به مردم ارتقا یافته است.

وی با تاکید بر اهمیت افزایش تعامل بانک مرکزی در ارائه خدمات بر بستر دولت الکترونیک، گفت: دولت الکترونیک در تسهیل ارائه خدمات بانکی نقش بزرگی را ایفا می‌کند و بانک مرکزی نیز افزایش تعامل را به عنوان یک اولویت باید بر اساس دستور عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی پیگیری کند.

در این بازدید، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گزارشی از دستاوردهای بانک مرکزی را در مرکز امنیت شبکه و فوریت‌های مشاهده و بر ضرورت افزایش همکاری میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک مرکزی تاکید کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شتاب تامین ارز از هند، کره و چین؛

همتی: جنگ روانی ارزی آمریکا خنثی می‌شود

تسلط بانک مرکزی بر شتاب بازار ارز؛

۴ صفر از پول ملی حذف می‌شود

با توسعه‌ شبکه ملی اطلاعات انجام شد؛

افزایش ترافیک مرکز تبادل ترافیک شبکه ملی اطلاعات

ترخیص گوشی‌های تلفن همراه توقیف شده؛

بازار گوشی تلفن همراه در انتظار واردات کالا است

ارسال نظر