بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
مدیرعامل طرح اوره و آمونیاک هنگام گفت:

پیشرفت 48 درصدی فاز دوم پتروشیمی هنگام

مدیرعامل طرح اوره و آمونیاک هنگام گفت: پیشرفت فیزیکی فاز یک پتروشیمی هنگام با تولید سالانه ۷۲۶ هزار تن آمونیاک را ۷۰ درصد عنوان کرد و گفت: فاز دوم طرح با ظرفیت اسمی ۱۱۵۵ هزار تن اوره ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر : ۱۸۷۴۰۳

به گزارش بورس نیوز، امیرمسعود جمشیدی، پیشرفت فیزیکی فاز یک پتروشیمی هنگام با تولید سالانه ۷۲۶ هزار تن آمونیاک را ۷۰ درصد عنوان کرد و گفت: فاز دوم طرح با ظرفیت اسمی ۱۱۵۵ هزار تن اوره ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پیشرفت کلی طرح ۷۰ درصد و مطابق برنامه از پیش تعیین شده بدون تاخیر در حال اجراست، افزود: این طرح با برآورد سرمایه کلی ۵۳۰ میلیون یورو اجرایی شده است.

جمشیدی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مالی در حال پیگیری استفاده از منابع مختلف هستیم، اظهار کرد: این طرح در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید و از خام‌فروشی مواد اولیه جلوگیری خواهد شد.

وی میزان افراد شاغل در اجرای پروژه را۴۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: این افراد به‌صورت مستقیم در فرآیند ساخت با این طرح همکاری می‌کنند و یکی از افتخارات مجموعه ۴ میلیون نفر ساعت فعالیت بدون حادثه تاکنون بوده است.

پتروشیمی هنگام با ظرفیت تولید روزانه ۲۲۰۰ تن آمونیاک در فاز اول و ۳۵۰۰ تن اوره و گرانول در فاز دوم در حال آماده‌سازی در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) است و پیش‌بینی می‌شود مطابق برنامه از پیش تعیین شده فاز اول آن اسفند ۹۸ و فاز دوم آن شهریور ۹۹ به بهره‌برداری برسد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

آغاز عملیات ساخت یک پتروپالایشگاه در جاسک

عضو هیات رئیسه کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت:

شعار دریافت مالیات در کشور ما

عضو هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت:

عملکرد بازار سرمایه ایران محصول حوادث بین المللی و داخلی

در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا صورت می گیرد؛

عرضه بیش از 5هزار تن گوگرد در بورس کالا

ارسال نظر