بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
این روزها رد حالی سخن از ادغام بانکی به میان می‌آید که مهم‌ترین دلیل آن ورشکستگی بانکی عنوان می‌شود اما بانک‌های ایرانی در معرض بادهای خنک استوایی نیز نیستند چه برسد به در معرض گرفتن تلاطم و ورشکستگی چراکه مطرح کردن واژه «ورشکستگی» در اقتصاد کشور ننگ حساب می‌شود، بهتر است بگوییم ادغام، تغییر نام، واگذاری و غیره.
کد خبر : ۱۸۷۴۴۰
به گزارش بورس نیوز، دیروز از افزایش سرمایه برخی شرکت‌ها سخن گفتیم که نمی‌شود یا اگر هم «قضا و قدر» بخواهد باید تاییدی از سازمان را دریافت کنند، اما امروز یکی از همین قضاوقدرها از سوی یک بانک رخ داد و حال باید نشست و دیدی که آیا آن لابی‌های که اشاره شد، اینجا عملی می‌شود.

جنگ قدرت رو در پیش داریم در طبقات بالای ساختمان خیابان طالقانی و غیره.

هسته‌ای به عمق سفارشات یک‌شبه

سخنگوی راه‌پله‌ها خبری آورده که برخی کارگزاری‌ها گویا سوگلی هستند و نوعی دسترسی داشته که می‌توانند سفارشاتی را در هسته معاملات زودتر بنشانند اما نمی‌دانیم این صداهایی که از راه‌پله آمد واقعی بود یا باگ آن سیستم است مانند قطعی‌های فراوان ؛ اتفاقی که برای این شرکتی که تازه عرضه‌اولیه را تجربه کرد بخاطر اينكه يه كد ٢ بار پشت هم افتاد تماما متوجه شدن و البته باردیگر سخنگو گفته که احیانا در دفعات بعدی هماهنگ ميشوند و جدا جدا کار می‌کنند.
در این رابطه پارچینی گویا گفته که بررسی الگوریتم ارسال سفارش‌ها در حال انجام است تا از صحت معاملات این شرکت اطمینان حاصل شود.

پاسخگویی شگرف یا فرار رو به جلو

از قدیم می‌گفتند که اگر بدهکاری، جلوی طلبکار سرت را پایین بی‌انداز اما؛ جالبه که قشر خودروساز جاده‌مخصوصی‌ در قبال تعهد نه‌تنها پاسخگو نیستند بلکه دمبال دمپایی ابری خیس به‌عنوان یک آپشن جدید می‌گردند تا طلبکاران را نوازشی دهند که دیگر طلبکار نباشند.
با چنین اقدامی، بنز و بی‌ام‌و سکته دوم مشتری‌مداری را زده و دنبال دومین چارتر برای ورود به کلاس‌های آموزشی مشتری‌مدار خودروسازان بنشینند.

اما در گروه خودرویی‌ها انتظار داشته که در نمادهای قطعه‌ساز با توجه به انتشار خبر افزایش 70درصدی شرکت‌های قطعه‌ساز شاهد افزایش تقاضا باشیم چراکه همانطور در روزهای قبل عنوان شد انتظار روند صعودی شارپ در نمادهای خودروساز دور از ذهن بنظر می‌رسد.

خبرهایی از گروه «پ»

در نمادهای گروه پتروشیمی و پالایشی روندی متعادل و کم حجم حتی در محوده منفی دور از ذهن نیست و باید همچنان منتظر تکمیل فاز استراحتی نمادهای این دوگروه پرطرفدار در بازار باشیم.
نمادهای گروه سیمان با توجه به مصوبه جدید ارزی بر خلاف مصوبه قبلی موسوم به قانون پیمان سپاری ارزی الزامی به ارائه ارز صادراتی خود ندارند و با توجه به افزایش صادرات این شرکتها همچنان شاهد تقاضای مناسب در این نمادها هستیم.این در حالیست کهصنعت سیمان با توجه به رکود حاکم در اقتصاد کشورمان در بازار داخلی شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر ارتباطات فرابورس ایران خبر داد:

دو عرضه اولیه دیگر در فرابورس تا پایان سال

با فعال کردن رایزن‌های اقتصادی و تجاری صورت می‌گیرد؛

چشم‌انداز صادرات سیمانی‌ها به کشورهای همسایه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
خسته نباشید و خدا قوت. فقط در خواستی داشتم که اگه برایتان مقدور باشد مطلبی در مورد افزایش سرمایه دی و پیش بینی شما از موافقت یا عدم آن توسط سازمان منتشر کنید. ممنون