بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
نایب رییس و مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در پیامی هشتمین سالروز تأسیس شرکت را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۸۷۹۹۹
به گزارش بورس نیوز، رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان ، با صدور پیامی هشتمین سالروز تأسیس شرکت را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و سهام‌داران و ذینفعان این شرکت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است آمده است:

خـدا را شـاکرم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا با خدمت به سهامداران شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان  بیش‌ازپیش عرصه خدمت‌رسانی را پررنگ ببینیم.

شانزدهم بهمن‌ماه  1397، هشتمین سالروز تأسیس شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان را خدمت این خانواده بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. شرکت به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به‌منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به نهمین سال فعالیت شرکت است و از تلاش‌های مستمر شما در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت سپاسگزارم. به تحقیق موفقیت شرکت در بازار پررقابت موجود نیازمند کوشش همگانی، همدلی و همراهی مستمر در احیای نام شرکت و دستیابی شرکت به جایگاه واقعی خود خواهد بود.

شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در سالی که گذشت توانست با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و باهمت و کوشش بی‌دریغ در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سهامداران عزیز، افتخارات ارزشمندی همچون مشارکت و تأمین مالی طرح‌ها و بهره‌مندی از ابزارهای بازار سرمایه ؛ طراحی و پیاده‌سازی مدیریت کسب‌وکار در راستای ارتقاء بهره‌وری ، آماده‌سازی جهت راه‌اندازی طرح‌های عظیم ایلام و لردگان ؛ارتقای رتبه شفافیت گروه از رتبه سیزده به رتبه پنج ، برگزاری دوره‌های آموزی جهت ارتقای توانمندسازی نیروی انسانی و...کسب نماید. وظیفه ماست که برای رشد و تعالی هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌مندی همکاران، نمایندگان، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان است، گام برداریم.

در پایان، مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم‌انداز شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان که همانا قرار گرفتن در فهرست 3 شرکت برتر صنعت سرمایه‌گذاری کشور تا افق 1400 است در رسیدن به اهداف همچون گذشته موفق باشیم.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اشتغالزایی هزار و 933 نفری صورت می‌گیرد؛

افتتاح 10 طرح صنعتی و معدنی ایمیدرو

کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز مطرح کرد:‌

سیگنال افت قیمت ها در بازار / بررسی چشم‌انداز پترویی به واسطه کاهش قیمت نفت

هدف گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان اعلام شد:

اجرای طرح های ملی و منطقه ای با ارزش افزوده بالا

ارسال نظر