بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
با توجه به شرایط شرکت شاید با توجه به تعداد بالای دستگاه تولیدشده بتوان این دستگاه‌ها را مونتاژ شده و عمدتا وارداتی قلمداد کرد.
کد خبر : ۱۹۰۰۵۳

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در ماه‌های اخیر بارها، گران شدن نرخ‌های فروش انواع لوازم خانگی به دلیل عدم واردات و همچنین عدم عرضه محصولات شرکت‌های تولیدکننده داخلی در فضای رسانه‌ای کشور به بحث گذاشته شده است که حتی می‌توان نمونه‌های آشکاری از این اتفاقات را در صورت‌های مالی برخی شرکت‌های بورسی مشاهده کرد.

متاسفانه سالیان سال بزرگترین دغدغه و اعتراضات تولیدکنندگان لوازم خانگی تمایل شدید مردم به خرید کالاهای خارجی و سهم پایین بازار این شرکت‌ها از بازار بود که در رخدادهای اقتصادی گذشته و درست در زمانی که به دلیل افزایش نرخ ارز و کاهش چشمگیر قدرت خرید سهم کالاهای خارجی به شدت کاهش یافت، تولیدکنندگان داخلی نیز به بهانه‌های مختلف اعم از نبود مواد اولیه و ...، از فروش امتناع کردند.

احتکار یا مونتاژ قطعات وارداتی، آنچه از گزارش فعالیت اسفند ماه «لپارس» می‌توان حدس زد

عملکرد منتشر شده از شرکت پارس الکتریک در اسفند ماه سال 1397، گزارشی عجیب و در نوع خود جالب توجه بود. در حالی که این شرکت در 11 ماهه نخست سال مالی 1397 تنها موفق به فروش 3.180 دستگاه تلویزیون LED شده بود در اسفند ماه با فروش 12.453 دستگاهی از این محصول اتفاقی جالب را رقم زد.

احتکار یا مونتاژ قطعات وارداتی، آنچه از گزارش فعالیت اسفند ماه «لپارس» می‌توان حدس زد

لازم به ذکر است با توجه به شرایط شرکت شاید با توجه به تعداد بالای دستگاه تولیدشده بتوان این دستگاه‌ها را مونتاژ شده و عمدتا وارداتی قلمداد کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر