بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به یکی از اهالی جاده مخصوص با یک صفر در کارنامه و شمارش معکوسی برای گرانی در بانک خودرو‌ها.
کد خبر : ۱۹۰۸۱۲
یک خودروساز بر لبه پرتگاه سقوط

به گزارش بورس نیوز ، یکی از اهالی جاده مخصوص که در تحقق زیان هم سرآمد گعده‌نشینان خود بوده، در فروردین حتی یک دستگاه نیز به فروش نرسانده است. 
بازیگران این شرکت که تا ورشکستگی چند قدم بیشتر فاصله ندارد، با شایعه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، هر از چند گاهی قیمت سهم را بالا می برند و از جوزدگی سهامداران، کیسه خود را پر می کنند.

اظهار نظری از جنس خودنمایی
یکی از کارشناسان صنعت خودرو در مصاحبه‌ای اعلام کرده «تحریم صنعت خودرو دروغ بوده و فرانسوی‌ها سر مدیران خودروساز، گول مالیده اند!
بعضی از فعالان و کارشناسان صنعت خودرو امروز با شنیدن این خبر، چنان انگشت به دهان مانده که گویا گفتند که ساقی که نه! شما باید پارک خود را عوض کنید و در نصیحت دیگری گفتند که "گر تو بهتر می‌ستانی، بستان. این گوی و این میدان"

حراج اهالی نیاوران
یکی از شرکت های سرمایه گذاری که اتفاقا سابقه خوبی هم در حراج دارایی های ارزشمند خود دارد، دوباره دست به کار شده و امروز تعداد زیادی سهم از سبد خودش خارج کرده است. اینکه این عرضه به خاطر بذل و بخشش اهالی نیاوران و سیراب کردن کام تشنه سهامداران بوده یا نه مشخص نیست. ولی به هر حال با توجه به رشدهای عجیب و غریبی که بقیه سهم های واگذارشده این حقوقی داشته، خیلی ها منتظر تکرار این روند در مورد سهم ساکنین طبقه ششم بعد از خالی کردن طبقه هفتمی ها هستند.

بذل و بخشش از نوع مالیاتی
سازمان امور مالیاتی نرخ مالیات و ارزش افزوده خدمات حمل ریلی بار را صفر درصد اعلام کرده است. با توجه به اینکه ریلی ها دنبال افزایش نرخ هم هستند، به نظر می رسد باید منتظر حرکت ریلی ها بر ریل صعود باشیم.

شمارش معکوس برای گرانی بنزین
طبق شنیده ها قیمت نهایی بنزین به زودی اعلام خواهدشد. برخی از بنزین 1500 تومانی صحبت می کنند و بعضی بر نرخ 2500 تومانی پافشاری می کنند. به هر حال افزایش نرخ بنزین بهانه ای برای گرانی مجدد بسیاری از کالاها و خدمات خواهد بود و باید منتظر ماند و دید غول تورم این بار چه بهانه ای برای خودنمایی دارد.


هیاهوی بسیار برای؟
سهم دارویی ها بعد از خبر توافق ایران و عراق برای صادرات دارو به کشور دوست و برادر، صف خرید شد. ولی دست اندرکاران این صنعت ضمن دهن کجی به این خبر گفتند وقتی مواد اولیه نیست، چطور صادر کنیم؟
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر