شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اطلاعیه داد:
ثبت نام مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای از مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت خواست که نسبت به ثبت نام کارت سوخت اقدام کنند.

به گزارش بورس نیوز، در اطلاعیه شماره یک این شرکت آمده است: «مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، میتوانند از ساعت ۲۴ امشب (یکشنبه، هشتم اردیبهشتماه)، با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه و یا کد دستوری #۴* بهمنظور دریافت کارت هوشمند سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.
این اطلاعیه تاکید میکند مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کردهاند، لازم نیست به این سامانه مراجعه کنند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد.
شایان یادآوری است مراحل ثبت نام تنها غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام میشود.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
خودرو و افزایش قیمت سوخت؛
موفقیتآمیز نبودن قیمت سوخت بدون توجه به مساله خودرو
عضو کمیسیون امور داخلی مجلس،
واریز نشدن درآمد 16هزارمیلیاردتومانی فروش نفت به صندوق توسعه
آمار نهایی ثبتنام کارت سوخت؛
3 میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت ثبت نام کردند
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:
گران نشدن بنزین به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی کشور
خودرو و افزایش قیمت سوخت؛
موفقیتآمیز نبودن قیمت سوخت بدون توجه به مساله خودرو
عضو کمیسیون امور داخلی مجلس،
واریز نشدن درآمد 16هزارمیلیاردتومانی فروش نفت به صندوق توسعه
آمار نهایی ثبتنام کارت سوخت؛
3 میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت ثبت نام کردند
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:
گران نشدن بنزین به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی کشور ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه