بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
معاملات فرابورس امروز سه‌شنبه با تغییر مالکیت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ورقه ادامه یافت که ارزش این دادوستدها افزون بر ۷ هزار و ۱۷ میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۱۹۰۹۰۰

ارزش دادوستد فرابورس بیش از 7 هزار میلیارد ریال

به گزارش بورس نیوز، معاملات فرابورس امروز سه‌شنبه با تغییر مالکیت یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون ورقه ادامه یافت که ارزش این دادوستدها افزون بر ۷ هزار و ۱۷ میلیارد ریال بود.

همچنین شاخص کل فرابورس تحت تاثیر معاملات مثبت در نمادهای «کگهر»، «میدکو»، «شراز»، «شاوان» و «بزاگرس» که تا سطح حدود ۸ واحد تاثیر مثبت بر این نماگر داشتند، افزایش نزدیک به ۱۷ واحدی را تجربه کرد و در سطح ۲۶۳۲ واحدی قرار گرفت.

نماد «ذوب» امروز با تغییر مالکیت نزدیک به ۲۲۲ میلیون سهم به ارزش بیش از ۳۷۸ میلیارد ریال، علاوه بر اینکه بالاترین حجم و ارزش معاملات را در اختیار گرفت، پربیننده‌ترین نماد نیز شناخته شد.

از سوی دیگر معاملات در بازارهای اول، دوم و پایه با جابه جایی ۱۷۹، ۷۱۰ و ۷۱۶ میلیون سهم به ارزش ۶۰۶، ۲ هزار و ۷۵۰ و ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال پیگیری شد.

امروز در حالی که دو نماد «بزاگرس» و «قچار» بالاترین رشد قیمتی را به نام خود ثبت کردند، نمادهای «سدبیر» و «قشیر» بیشترین افت قیمتی را تا سطح حداکثر ۵ درصد متحمل شدند.

در پایان معاملات امروز بازار ابزارهای نوین مالی نیز شاهد جابه‌جایی ۳۶ میلیون ورقه به ارزش یک هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال بود. اسناد خزانه اسلامی مورد معامله در این بازار نرخ سود موثر بازده تا سررسید ۲۲.۹۳ درصد تا ۲۴.۱۴ درصد را تجربه کردند که کمترین نرخ به «اخزا۶۰۸» و بیشترین به «اخزا۷۱۳» اختصاص داشت.

نگاهی به پیام‌های ناظر بازار در جریان معاملات امروز نیز نشان می‌دهد نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی ممسنی به منظور برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ و نماد معاملاتی شرکت قند شیروان قوچان و بجنورد به دلیل افشای اطلاعات متوقف شدند. در مقابل نماد معاملاتی شرکت نیروگاه زاگرس کوثر پس از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی و نماد معاملاتی شرکت بیمه اتکایی امین پس از افشای اطلاعات با اهمیت بازگشایی شدند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این قندی مجوز افزایش نرخ گرفت؛

"قشیر" ۱۰درصد گران کرد

ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «بزاگرس ۱»

در دوره سه ماهه ابتدای سال جاری رخ داد؛

۴ ریال زیان به ازای هر سهم «میدکو»

در دوره 12ماهه سال قبل اتفاق افتاد؛

بیش از 527میلیارد ریال سود خالص «بزاگرس»

ارسال نظر