بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
ایران خودرو از هنر سوزن دوزی زنان سیستان و بلوچستان حمایت می کند؛

هدیه معنوی ایران خودرو به مشتریان

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار سیستان و بلوچستان محصولات تولیدی خود را به همراه یک جلد قرآن کریم با پوشش سوزن دوزی شده تحویل مشتریان می دهد.
کد خبر : ۱۹۰۹۹۰

هدیه معنوی ایران خودرو به مشتریان

به گزارش بورس نیوز، بنابر مذاكرات صورت گرفته ميان مديريت مسئوليت‌پذيري گروه صنعتي ايران‌خودرو و نمايندگان سازمان‌هاي مردم‌نهاد كه از سوي اداره كل ميراث فرهنگي استان معرفي شده‌اند، مقرر شد زنان هنرمند سيستاني محصولات سوزن‌دوزي را براي استفاده در محصولات گروه صنعتي ايران خودرو عرضه كنند.

اين اقدام در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي گروه صنعتي ايران خودرو و به منظور ايجاد رونق در توليد منطقه محروم سيستان و بلوچستان صورت گرفته است.

این محصول، پوشش سوزن‌دوزی شده براي قرآن بوده و قرار است در بازه زماني مشخصی توسط زنان هنرمند سيستاني آماده شده و در اختیار ايران خودرو قرار گيرد.

استان سیستان و بلوچستان با 51 درصد جمعیت روستانشین ظرفیت‌های بسیار خوبی براي توسعه به‌ويژه كارآفريني توسط بانوان توانمند دارد كه گروه صنعتي ايران خودرو با حمايت از بلوچي‌دوزي زنان، در مسير كارآفريني و توسعه اقتصادي استان گام برمي‌دارد.

گفتني است،‌ اين طرح كه بودجه آن به دليل تغيير رويكرد تبليغات ايران خودرو، از محل تبليغات تامين شده، در سال 97 با قراردادن قرآن با جلد سوزن‌دوزي در محصولات خانواده دنا آغاز شده و با توجه به موفق بودن آن، در سال جاري نيز با مذاكرات صورت‌گرفته براي تامين، در ساير محصولات نيز اجرا خواهد شد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد:

دقت مشتریان در هنگام خرید اینترنتی خودرو

در گروه خودروسازی ایران خودرو انجام می شود؛

تحویل محصولات ایران خودرو طبق نوبت

رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد:

اعتبار 14 میلیارد دلاری برای کالاهای اساسی

ارسال نظر