بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
بررسی پاسخ‌های مدیرعامل مینو به سهامداران؛

سایه ماده 141 از شرکت برداشته شد/ فعلا خبری از افزایش سرمایه نیست

افزایش سرمایه این شرکت در سال جاری باید رنگ اجرایی به خود می‌گرفت اما متاسفانه چنین تصمیمی فعلا نمی‌تواند اجرایی شود.
کد خبر : ۱۹۱۸۲۸

مینو

به گزارش بورس نیوز، اکبر لطفیان مدیرعامل مینو در پاسخ به خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای نخست ورودی در این شرکت، سایه ماده 141 بر مینو سنگینی می‌کرد اما امروز این شرکت جزو بهترین شرکت‌های بورسی به شمار می‌آید.

وی درباره افزایش سرمایه این شرکت در سال جاری افزود: این تصمیم و اجرایی شدن آن باید در سال جاری رقم می‌خورد اما متاسفانه چنین تصمیمی فعلا نمی‌تواند اجرایی شود.

لطفیان درباره فروش دارایی های غیرمولد نیز ادامه داد: شرکت چیز غیرمولد ندارد؛ یکسری ماشین‌آلاتی که از زمان سرمایه‌گذاری اولیه مانده و زمانی که خواهان فروش آنها هستیم، تنها به چشم آهن قراضه می‌خواهند، این ماشین‌ها را بخرند. 

وی درباره حکم قطعی زمین این شرکت نیز اشاره داشت و بیان کرد: این حکم قابل اعتراض بوده و برای نخستین بار نیست که شرکت با چنین احکامی مواجه می شود.

مدیرعامل شرکت صنعتی مینو درباره اینکه حکم دادگاه تجدیدنظر حکم بدویه را تایید می‌کند، تصریح کرد: نه این طور نیست. یکبار به منابع طبیعی رای دادند. مااعتراض کردیم و حکم شکسته شد اما معلوم نیست. منابع قضایی باید بررسی کنند. بنابراین رای قطعی نشده اما قابل اعتراض است؛ منابع طبیعی اعتراض کند، اعتراضش را دادگاه بپذیرد یا خیر نمی دانم.

لطفیان گفت: از سال 88-89 این مساله شروع شده و هرساله هم می گویند که تمام شده است. اما باز وکیل منابع طبیعی، وکیل آستان قدس که ما زمین کارخانه را خریدیم می آید، آن دیگر رای دادگاه است و ما کاری نمی توانیم انجام دهیم؛ 5،6 راهکار ارائه شده و منابع قضایی هنوز در حال بررسی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر