بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۱۹۲۹۷۱

انتشار صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری «ونیکی»

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با سرمایه ۷ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۹۸ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۳۴۵ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۲ هزار و ۳۴۲ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش یک هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال به ۱۶ هزار و ۷۰۷ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران نیز با افزایش ۷ هزار و ۹۹۶ میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال معادل ۶۰ هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال محاسبه شد.

«ونیکی» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۳۶ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال به مبلغ ۸۲۸ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۹۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران طی دوره یک ماهه منتهی به خورداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۸۹۸ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال خریداری کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر