بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کاهش واردات در خرداد ماه می‌تواند به دلیل انباشت تلفن همراه در اردیبهشت ماه باشد و بخشی از این کاهش می‌تواند به دلیل مشکلات در کانال‌های رسمی واردات باشد .
کد خبر : ۱۹۳۵۲۵

به گزارش بورس نیوز، محمدجواد آذری جهرمی درخصوص واردات تلفن همراه به کشور، اظهار کرد: طبق آمار سامانه واردات گوشی تلفن همراه در ماه گذشته کاهش چشمگیری نسبت به اردیبهشت ماه داشته، البته در اردیبهشت دو برابر میزان ماه‌های قبل واردات داشته‌ایم.

وی افزود: کاهش واردات در خرداد ماه می‌تواند به دلیل انباشت تلفن همراه در اردیبهشت ماه باشد و بخشی از این کاهش می‌تواند به دلیل مشکلات در کانال‌های رسمی واردات باشد .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت صنعت، معدن و تجارت واردات تلفن‌های همراهی که ارز دولتی به آنها تخصیص یافته را پیگیری می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: پروژه ریجستری تلفن همراه جاری بوده و متوقف نشده است.در بحث تلفن‌های همراه مسافری مباحثی مطرح شده که هر گوشی تلفن همراهی را به نام مسافر ثبت می‌کردند که در این راستا بین گمرک و ناجا هماهنگی برقرار شده و تنها مسافران می‌توانند از شرایط ورود تلفن همراه مسافری استفاده کنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ گفت:

پرداخت وام مسکن به بازنشتگان با حقوق زیر3میلیون

در نشست ستاد مدیریت بحران استان لرستان اتفاق افتاد؛

شناسایی راه‌های روستایی و فرعی جهت افزایش سرعت خدمت‌رسانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

باید از قیمت‌سازی در فضای مجازی جلوگیری شود

ارسال نظر