در مجمع عمومی فوق العاده بورس تهران مصوب شد؛
تصویب افزایش سرمایه 33درصدی بورس تهران
در مجمع عمومی فوقالعاده بورس تهران افزایش سرمایه از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی به تصویب رسید.

به گزارش بورس نیوز، در مجمع عمومی فوقالعاده بورس تهران افزایش سرمایه از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی به تصویب رسید.
با توجه به برنامه ارایه شده بورس تهران در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۳ درصد از محل سود انباشته و اندوخته احتیاطی افزایش دهد.
هدف بورس تهران از افزایش سرمایه رعایت مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای اجرای مصوبه «تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورسها» مورخ ۲۴ فروردین ۹۵ است. همچنین در این مجمع برخی مفاد اساسنامه اصلاح شد.
گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
در جلسه تبیینی و توجیهی امروز صورت گرفت؛
جمعبندی نظرات فعالان بازار پایه برای ارائه به جلسه آینده شورای عالی بورس کارشناس بازارسرمایه در گفت و گو با بورس نیوز؛
باید منتظر یک خبر سیاسی بود/ بررسی عوامل سرخ شدن بورس
از سوی سازمان بورس اعلام شد؛
موافقت با افزایش سرمایه «شخارگ»
مدیر عامل شرکت بورس تهران خبر داد:
رونمایی از تابلوی بازار برتر در بورس
در جلسه تبیینی و توجیهی امروز صورت گرفت؛
جمعبندی نظرات فعالان بازار پایه برای ارائه به جلسه آینده شورای عالی بورس کارشناس بازارسرمایه در گفت و گو با بورس نیوز؛
باید منتظر یک خبر سیاسی بود/ بررسی عوامل سرخ شدن بورس
از سوی سازمان بورس اعلام شد؛
موافقت با افزایش سرمایه «شخارگ»
مدیر عامل شرکت بورس تهران خبر داد:
رونمایی از تابلوی بازار برتر در بورس ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه