بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
وزیر نفت گفت: در حال حاضر وزارت نفت روزانه بیش از ۱۵ میلیون لیتر بنزین مازاد بر تولید را ذخیره‌ می‌کند. در شرایط فعلی به لحاظ پالایش وضع خوبی داریم.
کد خبر : ۱۹۴۲۵۳


به گزارش بورس نیوز، بیژن زنگنه پس از حضور در نشست مشترک با نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس و مسئولان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اظهار کرد: مهم‌ترین نکته‌ این نشست سه‌جانبه، پیام نمادین آن درباره عزم همه ارکان نظام برای همدلی و تکمیل ظرفیت‌های یکدیگر در شرایط ویژه فعلی برای مقابله با تحریم‌ها و عبور سربلند از این وضع است.

وی درخصوص سابقه طولانی همکاری وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: در این نشست بر ادامه همکاری‌ همه اجزای نظام برای عبور از تحریم‌ها و شرایط اقتصادی کنونی تاکید شد تا به لطف الهی و پشتیبانی مردم در بخش‌های توسعه‌ای و عملیاتی مانند صدور نفت و فرآورده‌های نفتی، پروژه‌ها و توسعه‌ طرح‌ها و اجرای منظم پروژه‌ها موفق ظاهر شویم.

وزیر نفت درباره تصویب کلیات طرح افزایش ظرفیت پتروپالایشگاهی در مجلس نیز بیان کرد: در این نشست مقرر شد آیین‌نامه اجرای این قانون با همکاری طرف‌های ذی‌ربط تدوین و پس از تصویب دولت هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

زنگنه درخصوص تولید بنزین در کشور ادامه داد: در حال حاضر وزارت نفت روزانه بیش از ۱۵ میلیون لیتر بنزین مازاد بر تولید را ذخیره‌ می‌کند. در شرایط فعلی به لحاظ پالایش وضع خوبی داریم.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی وزیر نفت صورت گرفت؛

انتصاب مشاور وزیر نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت:

صرفه‌جویی ارزی با ساخت دستگاه آزمون شیر‌های ایمنی اتوماتیک

ارسال نظر