بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان:

افتتاح دو طرح ملی در سال 98 / افزایش 115 درصدی سود برای این هلدینگ

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پتروشیمی ایرانیان گفت: مجموعه پترول توانسته است سود خوبی را رقم بزند و فراتر از پیش بینی ها در مورد طرح های توسعه ایی، عمل کرده است.
کد خبر : ۱۹۴۵۲۲

پتروشیمی ایرانیان

رسول اشرف زاده در گفت و گو با بورس نیوز گفت: سال ۹۷ با تمام مشکلاتی که داشتیم، برای ما سال خوبی بود و در مجمعی که در روزهای آینده برگزار می‌شود خواهید دید که نسبت به گذشته ۱۱۵ درصد رشد سود داشته که بسیار قابل توجه است. 

وی افزود: باتوجه به اینکه ما شرکت توسعه‌ای هستیم، حدود ۲۵ درصد از این افزایش سود به دلیل مدیریت هزینه‌های مالی بود که خیلی برای ما حائز اهمیت است البته این بان معنی نیست که ما هزینه ها را کاهش دادیم بلکه توازن ایجاد کردیم. در همه ارکان که کنترل هزینه‌های مالی اعمال شد، توانستیم دستاورد خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان ادامه داد: ما در سال گذشته رکورد تولید را در صنعت پتروشیمی زدیم و پتروشیمی ایرانیان با ۱۰۹ درصد برنامه مقام اول را به دست آورد همچنین در اجرای طرح‌ها هم طبق قولی که دادیم راه اندازی پتروشیمی ایلام و لردگان در حال انجام است. 

اشرف زاده گفت: پتروشیمی ایلام در بخش شیرین سازی و خوراک وارد فرایند شده و تا پایان آبان ماه پلی پروپیلن تولید می‌کند. لردگان هم سرویس‌های جانبی، آمونیاک و اوره در حال انجام است که تا آذرماه در مدار تولید قرار می‌گیرد و ما امسال رسما شاهد افتتاح دو طرح ملی خواهیم بود این طرح‌های در مناطق  کمتر توسعه یافته قرار دارند و جزو اتفاقات خوب سال 98 در صنعت پتروشیمی خواهند بود. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر