بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
زیان انباشته پایان دوره بانک اقتصاد نوین نیز ۵هزار و ۸۳۶میلیارد ریال و زیان قابل تخصیص به مبلغ ۵هزار و ۸۳۶میلیون ریال رسیده است.
کد خبر : ۱۹۴۸۵۳
زیان انباشته «نوین» بیش از ۵هزار میلیارد ریال
به گزارش بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در تاریخ ۲۷مرداد۱۳۹۸ مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده خود را برگزار کرد.

این جلسه با دستور استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب هیات مدیره و ... برگزار شد.

زیان خالص این بانک یک هزار و ۹۵۹میلیارد ریال و زیان خالص هرسهم ۱۴۹ریال اعلام شده است. همچنین زیان انباشته پایان دوره آن نیز ۵هزار و ۸۳۶میلیارد ریال و زیان قابل تخصیص به مبلغ ۵هزار و ۸۳۶میلیون ریال رسیده است.

در مجمع عمومی عادی فوق‌العاده اصغر پورمتین، علیرضا بلگوری، ایمان فرجام نیا، مرتضی معیری حقیقی، غلامحسین احمدی، علی امانی و محمدعلی ایزدی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

«ونوین» در مجمع عمومی عادی سالانه خود اعلام کرده است که قصد دارد در سال مالی۱۳۹۸، راهکار‌هایی برای بهبود ساختار مصارف بانک پیدا کند. 

همچنین منایع پایدار با حداقل بهای تمام شده و تخصیص آن از طریق به کارگیری ظرفیت‌های موجود در بازار‌های موازی جهت کسب حداکثری بازدهی ممکن را جذب کند. علاوه بر این این بانک در نظر دارد از ظرفیت درآمد‌های غیرمشاع به خصوص کسب درآمد‌های کارمزدی استفاده کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سه ماهه ابتدایی سال جاری رخ داد:

اعلام اسامی شرکت های فعال تر از بورس تهران

بررسی عملکرد اسفندماه این بانک نشان می‌دهد؛

عملکرد ضعیف تراز سالانه عملیات بانک را منفی کرد

مدیرعامل شرکت توسعه گوهران امید مطرح کرد:

بازار سرمایه بازاری بسیار پیچیده

ارسال نظر