بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

شاخص در انتظار رشد تا ارتفاع ۳۰۰هزارتایی / بانکی‌ها و خودرویی‌ها پرچمدار شدند

آمریکا سیاستی دوجانبه را با چین در پیش‌گرفته که گاهی به نعل می‌زند و گاهی به میخ و تکلیف توافقات تجاری را مشخص نمی‌کند.
کد خبر : ۱۹۴۸۹۹

شاخص در انتظار رشد تا ارتفاع ۳۰۰هزارتایی / بانکی‌ها و خودرویی‌ها پرچمدار شدند

علی مولایی مدیرعامل کارگزاری آریا نوین در پیش‌بینی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: روند امروز بازار مثبت خواهد بود، ممکن است مانند گذشته شاخص‌ با رشد مثبت ۷ هزارواحدی روبه‌رو نشود اما با توجه به وضعیت آرام سیاسی، بازار وضعیت مثبتی را در پیش خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، بانکی‌ها روز خوبی را تجربه کرده‌ و روند خریدوفروش بانکی‌ها، باعث ورود یک جریان نقدینگی به این بخش شده که بانک صادرات نیز در این جریان قرارگرفته است.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص تأثیر کاهش مواد معدنی، نفت و قیمت جهانی فلزات اساسی در رشد شاخص، اظهار داشت: آمریکا سیاستی دوجانبه را با چین در پیش‌گرفته و گاهی به نعل می‌زند و گاهی به میخ و تکلیف توافقات تجاری را مشخص نمی‌کند.

وی تصریح کرد: نباید فراموش کرد که کامودیتیها در این فضا قرار دارند و تاکنون نه ریزش خاصی را تجربه می‌کنند و نه حرکتی فزاینده رو به بالا تا منتظر وقوع اتفاقات در بازارهای جهانی باشیم.

مولایی در پایان عنوان کرد: برای شاخص، ۲۸۰هزار واحد کاملاً در دسترس خواهد بود، کما اینکه در رنج ۲۶۵هزار این امر تثبت شده و با این روند، رسیدن به سقف ۳۰۰هزار واحد نیز قابل پیش‌بینی خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

نگاه بازار به سهم‌های کوچک و متوسط

کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

نگاه بازار به سهم‌های کوچک و متوسط

ارسال نظر