بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
معاون وزیر صمت در تبریز گفت: این استان در حوزه‌های تجارت، معدن و صنعت یک استان خوب و قابل اتکاست و می‌تواند یک الگو مناسب برای سایر استان‌ها باشد.
کد خبر : ۱۹۴۹۳۸
به گزارش بورس نیوز، برات قبادیان درخصوص جایگاه ویژه صنعت استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: این استان در حوزه‌های تجارت، معدن و صنعت یک استان خوب و قابل اتکاست و می‌تواند یک الگو مناسب برای سایر استان‌ها باشد.

وی افزود: کشور ایران در کل دنیا یک کشور منحصر به‌فرد بوده و اگر از معادن، نفت و... بگذریم، باید به صراحت گفت که کشور با جمعیت جوان خود و دارابودن نیرو‌های متخصص دارای منابع طبیعی بی‌نظیر بوده کشور ما در رابطه با منابع انسانی رتبه سوم دنیا را دارد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ادامه داد: دنیای آینده غیر از دنیای کنونی بوده و قطعا ۱۰ سال دیگر اقتصاد، فضای دانشگاه و علم غیر از این است و ۷۰ درصد شغل‌ها به‌گونه‌ای خواهد بود که الان وجود ندارد که می‌توان به شغل‌هایی از قبیل اسنپ اشاره کرد.

قبادیان بیان کرد: اجرای طرح بومی‌سازی ۲۰ فناوری که بیشترین ارزآوری را داشته از طریق دانشمندان و متخصصان ایرانی در کشور آغاز شده است.

معاون وزیر صمت گفت: تولید و تجارت یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیر جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجانشرقی بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر