بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
کارشناس حوزه کسب و کارهای مجازی در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

راهکاری برای افزایش ضریب اطمینان استارت آپ ها

ورود بیمه ها به حوزه استارت آپ ها، قطعا در جلب اعتماد مردم اثرگذار است.
کد خبر : ۱۹۶۱۹۳

به گزارش بورس نیوز هدف از راه اندازی استارت آپ ها و طراحی اپلیکیشن ها، انجام راحت تر و سریع تر کارها در بستر اینترنت است. این روزها اپلیکیشن های متعددی قابل دسترس است که خدمات مختلف از جمله خرید و فروش انواع کالا و ارایه بسیاری خدمات از جمله نظافت و حمل و نقل و خشکشویی و گردشگری و کاریابی و... را امکانپذیر می کند. اما بسیاری از اموری که شاید از طریق اپلیکیشن ها راحت تر قابل انجام باشند، کماکان به روش سنتی صورت می گیرد و مردم هنوز اعتماد کافی به بسیاری از اپلیکیشن ها ندارند.

رضا الفت نسب عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در گفتگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: در چند سال گذشته، همواره پیگیر این موضوع و راهکارهایی برای افزایش اعتماد مردم به کسب و کارهای اینترنتی بوده ایم. ورود بیمه ها به این حوزه قطعا در جلب اعتماد مردم اثرگذار است و اگر کاربران اپلیکیشن ها بدانند خدمات ارایه شده در استارت آپ مذکور تحت پوشش بیمه ای قرار دارد و در صورت بروز هر گونه مشکل، شرکت بیمه ، خسارت وارد شده را پوشش خواهد داد، اطمینان و اعتماد به کسب و کارهای اینترنتی افزایش یافته و ریسک استارت آپ ها کاهش خواهد یافت. در صورت افزایش سطح اعتماد به کسب و کارهای اینترنتی، دامنه فعالیت این شرکت ها افزایش خواهد یافت.

وی افزود: البته هنوز چنین قابلیتی وجود ندارد؛ اما اگر تعاملی بین بیمه ها و استارت آپ ها انجام شود حتما ریسک انجام امور با استفاده از اپلیکیشن ها کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر