بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
دکتر ساینا؛ بیمارستانی آنلاین به وسعت ایران زمین!
دکتر ساینا استارتاپی است که در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی به صورت گسترده به کل مردم ایران خدمات ارائه می‌دهد و با همراهی بیش از ۲ هزار پزشک متخصص، توانسته تبدیل به بیمارستانی آنلاین در سطح کشور شود.
کد خبر : ۲۴۵۹۲۴

دکتر ساینا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، دکتر ساینا استارتاپی است که در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی به صورت گسترده به کل مردم ایران خدمات ارائه می‌دهد و با همراهی بیش از ۲ هزار پزشک متخصص، توانسته تبدیل به بیمارستانی آنلاین در سطح کشور شود.



تا چند سال پیش یکی از سخت‌ترین کارها، دسترسی سریع به تخصص‌ها و فوق تخصص‌های پزشکی بود. افراد زیادی از سراسر کشور بنابر شرایط محل زندگی و دوری از پایتخت و سایر کلان شهرها، امکان دسترسی به متخصصان پزشکی را نداشتند و برای یک مشاوره و ویزیت ساده مجبور به پیمودن مسافتی طولانی شده و در نهایت پس از ساعت‌ها انتظار در مطب، می‌توانستند به نتیجه برسند.

از طرفی دسترسی به تمام شاخه‌های پزشکی در یک بیمارستان موضوع ساده‌ای نیست و برای دسترسی به یک پزشک متخصص لازم است با چندین بیمارستان و حتی مطب تماس گرفت تا در نهایت موفق به اخذ نوبت و ویزیت شد.

اما این روز‌ها به لطف مشاوره آنلاین پزشکی این موضوع؛ دیگر صورت مساله‌ای پیچیده نیست و افراد در ۲۴ ساعت از شبانه روز کافیست اراده کنند تا از دورافتاده‌ترین نقاط کشور به بهترین متخصصان پزشکی در ایران و حتی خارج از کشور دسترسی پیدا کرده و درمانی که باید را در پیش بگیرند.

با حسابی سر انگشتی بیمارستان ۱۳۰۰ تخت خوابی امام خمینی تهران بزرگترین بیمارستان ایران با قدمتی ۸۰ ساله است که تقریبا ۴ هزار متخصص بالینی و اداری در آن مشغول کار هستند.

دکتر ساینا با ۵ سال سابقه کارتخصصی در زمینه مشاوره آنلاین پزشکی در حوزه سلامت آنلاین توانسته اعتماد بیش از ۲ هزار پزشک را جلب کرده و میزبان متخصصان متفاوت در ۴۳ زمینه پزشکی باشد. متخصصانی که از خارج از کشور، پایتخت و سایر کلان شهر‌ها و شهر‌های ایران دور هم در یک بستر آنلاین جمع شده‌اند و به صورت آنلاین زمان قابل توجهی را به مشاوره و ویزیت بیماران متفاوت اختصاص می‌دهند.

در شرایط کنونی کشور و با توجه به پیک پنجم کرونا و وضعیت خطرناکی که در کشور حکمفرماست، دکتر ساینا به صورت اختصاصی در صفحه اول قسمتی را به بیماران کرونایی و مشاوره در این زمینه اختصاص داده تا کاربران و بیماران، بدون اینکه به واسطه رفت و آمد در معرض ویروس کرونا قرار گیرند، تنها با چند کلیک مشکلات خود را با متخصصان پزشکی در میان بگذارند در صورت نیاز و صلاحدید متخصصان راهی بیمارستان شوند.

سایر کاربرانی که نیاز به ویزیت و مشاوره پزشکی در زمینه‌هایی، چون از روانپزشکی، قلب و عروق، پوست و مو، ارتوپدی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، گوارش و کبد، دندانپزشکی، کودکان، نورولوژی، بیماری‌های عفونی، سرطان و ... دارند نیز می‌توانند در دکتر ساینا به بهترین متخصصصان پزشکی دسترسی پیدا کنند.

شاید پربیراه نباشد بگوییم دکتر ساینا بیمارستانی است به وسعت ایران که کاربران با کمترین هزینه، در کمترین زمان و به صورت فوری می‌توانند به متخصصان دسترسی پیدا کرده و مشکلات خود را حل کنند.

در شرایط خاص این روزها، شاید بهترین گزینه این باشد که برای حفظ سلامت جان خود و عزیزانتان در خانه بمانید ودر صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، با ورود به دکتر ساینا و تنها با چند کلیک ساده به متخصصان دسترسی پیدا کرده و مشکلات خود را به صورت فوری؛ بدون فوت وقت وبا کمترین هزینه به نتیجه برسانید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر