بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
این شرکت به طور پیوسته در تلاش است تا محصولاتی که به معامله‌گران کمک میکند تا تصمیمات بهتری در معاملات خود داشته باشند را توسعه دهد، تا نتیجه معاملات‌شان به ازای ریسک‌های کمتر سود‌های بیشتری دهد.
کد خبر : ۱۹۶۳۸۰

آموزش نرم‌افزار و سایت نت دانیا

سایت و نرم‌افزار NetDania یکی از جامع‌ترین پلت‌فرم‌های تحلیلی در زمینه بازار‌های مالی است. این شرکت به طور پیوسته در تلاش است تا محصولاتی که به معامله‌گران کمک میکند تا تصمیمات بهتری در معاملات خود داشته باشند را توسعه دهد، تا نتیجه معاملات‌شان به ازای ریسک‌های کمتر سود‌های بیشتری دهد. محصولات این شرکت برای موبایل و سیستم‌های کامپیوتری به آسانی قابل استفاده هستند و محیط کاربری بسیار ساده با طراحی خیره کننده‌ای دارند.

نت دانیا در سال ۱۹۹۸ ایجاد شد. این شرکت خیلی زود پیشگام ارائه خدمات قیمت‌های دیجیتال و چارت تحت بستر وب شد، که این کار شرکت را یکی از شرکت‌های پیشرو در خدمات حرفه‌ای تحلیل چارت کرد.

از آن زمان فعالیت‌های شرکت توسعه یافته است. نت دانیا اکنون میزکار معامله‌گری (فراچارت: هم با قابلیت معامله و هم بدون قابلیت معامله)، دیتای با تاخیر کم و نرم‌افزار موبایل ارائه می‌دهد. از سال ۲۰۱۲، اپلیکیشن نت دانیا در زیر مجموعه نرم‌افزار‌های اقتصادی به عنوان نرم‌افزاری با بیشترین محبوبیت کاربران در اپ استور قرار گرفته است.

پیشروی نت دانیا در دنیای اپلیکیشن‌های موبایل باعث شد این شرکت با سامسونگ همکاری کند که طی آن در بهار ۲۰۱۴ شرکت سامسونگ شروع به تبلیغ این نرم‌افزار کرد. تمام نرم‌افزار‌های نت دانیا تماما قابل تغییر هستند و می‌توانند به طور کامل بنا بر دلخواه مشتری تغییر کنند و برند سازی بر روی آن‌ها انجام گیرد.

ستون فقرات سرویس‌های نت دانیا در فضای ابری داخل شرکتی است؛ و بر اساس نیاز روزانه، آن‌ها هزاران مشتری همزمان را پشتیبانی می‌کنند تا میلیون‌ها هشدار هفتگی را به موقع به مشتریان اطلاع دهد. نت دانیا رضایت مشتریانش را مدیون دیتای با تاخیر کم قابلیت اعتماد بالا، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته است.

نت دانیا جایگاه محکمی را در مقام همکاری در زمینه بازار جهانی ارز بدست آورده و مشتریانش شامل بانک‌های بزرگ، بروکر ها، مدیران ارز‌ها و آنالیزور‌های سراسر جهان هستند. نت دانیا توسط بنیانگذاران دانمارکی خود اداره میشود، همچنین دفتر مدیریت این شرکت خارج از لندن و کپنهاک بوده و همچنین یک بخش توسعه در Craiova رومانی دارد.

اطلاعات کلی:
● بیش از ۱۵۰۰ جفت ارز و شاخص دلار آمریکا
● بیش از ۱۰ هزار سهام به صورت لحظه‌ای
● شاخص‌های اصلی سهام، داو جونز، شاخص شانگهای، FTSE۱۰۰، NIFTY۵۰، DAX۳۰، Nikkei۲۲۵، CAC۴۰، ASX۲۰۰ و شاخص‌های بیشتر
● نرخ فلزات گرانبها نظیر طلا، پلاتین، نقره و ….
● تحلیل تکنیکال بر روی انواع چارت‌ها
● آپدیت زنده قیمت‌ها به همراه بزرگنمایی آسان
● مشخص کردن تنظیمات پیش‌فرض برای تمام چارت ها، یا برای هر چارت به صورت جدا.
● تنظیم کردن بازه زمانی، نوع چارت و تحلیل‌های شخصی مثل موینگ اوریج، باند بولینگر، پارابولیک سار، مکدی و غیره.
● انتشار اخبار و تحلیل‌ها با دوستان معامله‌گرتان از طریق ایمیل، فیسبوک و توییتر.
● اضافه کردن متن دلخواه به چارت در حال انتشار
● تنظیم کردن، مدیریت و دریافت هشدار برای اخبار، قیمت و (واکنش های) خطوط روند و فرستادن این هشدار‌ها با روش‌های مختلف
● تقویم اقتصادی و شاخص‌های اقتصادی بیش از ۱۰۰ کشور.
● اخبار مهم و فوری داخلی و بین المللی که به صورت سریع در دستگاه شخصی‌تان شما را مطلع می‌کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر