بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کاهش ۳۸درصدی جمع درآمدهای عملیاتی در حساب این شرکت نشست؛

رشد ۱۰۰ درصدی نرخ فروش «لابسا»

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در شهریور ماه به ۱۰۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رسید که این رقم در مقایسه با مرداد ماه کاهش ۳۸ درصدی داشت.
کد خبر : ۱۹۶۷۹۲

کاهش ۳۸ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی «لابسا»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت آبسال در ادامه روند گزارش‌های ضعیف خود، در ماه قبل نیز فروش اندکی را محقق کرد و جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در شهریور ماه به ۱۰۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رسید که این رقم در مقایسه با مرداد ماه کاهش ۳۸ درصدی و نسبت به متوسط فروش ماهیانه محقق شده در ۵ ماه قبل از آن به میزان ۴۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

نرخ‌های فروش محصول کولر آبی با ۱۴.۵ درصد افزایش قیمت همراه بود. با این حال مقادیر فروش آن با توجه به تغییر فصل به ۲۵۰ دستگاه کاهش یافت. مقادیر فروش ماشین لباسشویی نیز تنها به مقدار ۸۷۴ دستگاه به فروش رسید و نرخ فروش این محصول نیز با بیش از ۲ درصد کاهش به ۳۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال رسید. همچنین در ماه گذشته ۱۷ هزار و ۳۷ دستگاه انواع بخاری گازی با متوسط نرخ ۳ میلیون و ۷۲۳ هزار ریال به فروش رسید.

کاهش ۳۸ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی «لابسا»

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت طی ۶ ماه نخست سال مالی به ۱.۱۶۰ میلیارد ریال رسید که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نرخ‌های فروش محصولات به طور متوسط ۱۰۰درصد رشد را در این مدت تجربه کرده‌اند.

با این حال مقادیر فروش برخی محصولات اصلی همانند کولر آبی در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش در حدود ۵۰درصدی را نشان می‌دهند.

این شرکت در ۶ماهه نخست سال۹۷ موفق به فروش بیش از ۷۸هزار دستگاه کولر شده بود که این میزان در ۶ماهه نخست امسال به ۴۰هزار و ۴۶۰دستگاه کاهش یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۳ماه نخست شرکت به بیش از ۸۱۸ میلیارد ریال رسید؛

افت نرخ کولری "لابسا" در پیشواز از تابستان

فروش تجمیعی شرکت به ۲.۳۰۷ میلیارد ریال رسید؛

نوسان نرخ محصولات "لابسا"

مبلغ فروش تجمیعی ۱۰ماهه به ۲هزار میلیارد ریال رسید؛

کاهش ۵۰ درصدی فروش "لابسا" در دی ماه

ارسال نظر