بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
وزیر اقتصاد گفت: در بازار بورس نوسانات در حد فعلی به نظرم باید قابل قبول باشد.
کد خبر : ۱۹۸۴۰۸

نوسان در بازار بورس در حد فعلی قابل قبول است

به گزارش بورس نیوز، وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت به مشکلات لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس اشاره و اظهار کرد: بار‌ها گفته‌ایم که مواردی از مشکلات که نیازمند اصلاح خود قانون بوده در مجلس در حال بررسی است. در صحن مطرح شده و به خاطر بخشی از مشکلات این موضوع دوباره به کمیسیون اقتصاد مجلس بازگردانده تا مجدداً بررسی شود.

وی افزود: در پیگیری‌هایی که من داشتم رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفتند که از هفته بعد این موضوع در دستور جلسات کمیسیون قرار می‌گیرد، اما درباره آن موادی که باید اصلاح شود به تبع آن شیوه نامه‌ها و دستور کار هم باید اصلاح شود که این سیر کمک می‌کند بسیاری از مشکلاتی که الان مطرح است حل شود، پس عزیزان صبر کنند تا این موارد انجام شود.

وزیر اقتصاد درخصوص نوسان شاخص بورس گفت: در بازار بورس نوسانات در حد فعلی به نظرم باید قابل قبول باشد؛ زیرا می‌دانید آن زمانی که بورس داشت رشد پیدا می‌کرد برخی از صاحب نظران دلسوز با من تماس می‌گرفتند و نگرانی خود را اعلام می‌کردند که این رشد خیلی سریع، تند و مستمر دارد رخ می‌دهد که البته آن هم واقعا حباب نبود؛ چرا که ما با عرضه سهام تلاش کردیم عمق بازار را افزایش دهیم و الان هم موضوع مدیریت می‌شود تا به یک سطح قابل قبول در بازار بورس برسیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مجتبي
United States of America
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
35 درصد بازار در 5 روز ريخته واقعا آيا تمام سهم ها چندين برابر شده اند كه به يك باره همه آنها ريزش 35 درصدي دارند اين درست است .....