بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

حفظ شاخص در مرز مطمئن، عامل رونق بازار

اگر از افت شاخص جلوگیری به عمل بیاید و از طرف دیگر شاخص هم به یکباره رشد نداشته باشد و در همین حدود ثبات خود را حفظ کند می‌توان به بازار هفته بعد امیدوار بود.
کد خبر : ۱۹۸۷۱۱
حفظ شاخص در مرز مطمئن، عامل رونق بازار
 
 
حمیدرضا طریقی، مدیرعامل کارگزاری مشاوران سهام در ارزیابی بازار به خبرنگار بورس نیوز گفت: بازار سرمایه در گروه‌های خاص و بزرگ مورد حمایت قرار گرفته و این اتفاق خوبی بوده و حمایت نسبت به هفته‌های گذشته بهتر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته گروه‌های شاخص سازی همچون فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها که نوسانات مثبت را تجربه می‌کردند کمتر مورد استقبال قرار می‌گرفتند چراکه "کداولی‌ها" کمتر به سراغ این نوع سهم‌ها جذب می‌شدند و بیشتر از سهم‌هایی ارزان‌تر و با نوسان بیشتر استقبال می‌کردند.

این کارشناس بازار سرمایه از روند مثبت حمایت‌ها گفت و افزود: باحمایت‌های روز گذشته، دید‌های منفی به بازار سهام از بین می‌رود و تمایل برای حضور بیشتر می‌شود. 

وی بلوکه شدن سرمایه بسیاری از سهامداران را از مشکلات آن‌ها عنوان کرد و گفت: پول بسیاری از مردم بلوکه شده در سهم‌هایی بوده که اکنون در صف فروش هستند و نمی‌توانند سهم دیگری را خریداری کنند. 

طریقی از امید سرمایه‌گذاران برای روند مثبت گفتگو و توافقات در سازمان ملل سخن گفت و افزود: از مهم‌ترین دلایل رشد ناگهانی بازار، امید به توافقات بود که اتفاق در این خصوص رخ نداد.

وی در پایان عنوان کرد: اگر از افت شاخص جلوگیری به عمل آید و از طرف دیگر، شاخص نیز به یکباره رشد نداشته باشد و در همین حدود ثبات خود را حفظ کند، می‌توان به بازار هفته بعد امیدوار بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

"بورس"در پی کسب اجازه برای "بانکی ها"

ارسال نظر