بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
این شرکت در اطلاعیه منتشر شده طی مقایسه‌ای که با مدت مشابه سال گذشته داشته اعلام کرد که سود هرسهم را در این مدت با رشد ۱۵۱درصدی محقق ساخته است.
کد خبر : ۱۹۹۸۱۱

رشد ۱۵۱درصدی

به گزارش بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ با سرمایه ۴۴هزار میلیارد ریالی سود هر سهم را ۷۹۶ریال اعلام کرد.

این شرکت در اطلاعیه منتشر شده طی مقایسه‌ای که با مدت مشابه سال گذشته داشته اعلام کرد که سود هرسهم را در این مدت با رشد ۱۵۱درصدی محقق ساخته است.

همچنین «کچاد» در گزارش منتشر شده، سود عملیاتی را با رشد ۱۴۸درصدی مبلغ ۲۴هزار و ۴۰۹میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۱۵۱درصدی مبلغ ۲۶هزار و ۶۵۰میلیارد ریال و سود انباشته را با رشد ۱۱درصدی مبلغ ۳۲هزار و ۱۴۲میلیارد ریال اعلام کرده است.

در اهدافی که این شرکت تشریح کرده به برنامه تولید کنسانتره‌تر به میزان ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تن در سال ۱۳۹۸ اشاره کرده است.

همچنین در برنامه خود تولید ۵۰۰ هزار تن محصول سنگ آهن دانه بندی، تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندله، تولید یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی و تولید ۱میلیون تن شمش فولاد را پیش بینی کرده است.

علاوه بر این «کچاد» در سال ۱۳۹۸ فروش ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کنسانتره‌تر (معادل ۵ میلیون و ۶۸ هزارتن کنسانتره خشک) فروش ۳۷۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، فروش ۴۰ هزار تن آهن اسفنجی و فروش ۱ میلیون تن شمش فولاد را هدف گذاری کرده است. از مجموع تولید کنسانتره‌تر تولیدی در سال ۱۳۹۸، مقدار ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن، به همراه ۲۰۰ هزار تن کنسانتره بازیافتی خریداری جهت تولید گندله به کارخانۀ گندله‌سازی منتقل و از مجموع ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن گندله تولیدی، یک میلیون و ۷۵۰ تن برای تولید آهن اسفنجی به کارخانه آهن اسفنجی انتقال می‌شود. عمدتاً تولید آهن اسفنجی در سال ۱۳۹۸، برای تولید شمش فولاد در کارخانۀ فولاد مصرف می‌شود.

از سوی دیگر برق تولیدی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی شرکت مطابق تعرفه‌های وزارت نیرو به شرکت مدیریت برق کشور فروخته می‌شود.

در برنامه‌های با اهمیتی که این شرکت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ دارد طی کردن مراحل ثبت افزایش سرمایه اعلام شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر