بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
در معاملات امروز نماد‌های "ومعادن"، "وامید" و "فملی" به ترتیب با ۱۱۱، ۱۱۰و ۷۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.
کد خبر : ۲۰۰۵۱۲

تاثیر مثبت

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران امروز با کاهش ۴۵۴۴ واحدی عدد ۳۰۲ هزار ۳۴۰ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۸۵ هزار و ۴۳۶ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۱۹ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۱۵ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز به عدد ۳۸۵۱ واحد رسید.

امروز با دست به دست شدن ۷ میلیارد و ۷۳۱ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۳۸ هزار نوبت دادوستد، ارزش معاملات به بیش از ۳۹۵۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های "ومعادن"، "وامید" و "فملی" به ترتیب با ۱۱۱، ۱۱۰و ۷۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های "شبندر"، "خودرو" و "رمپنا" به ترتیب با ۱۷۴، ۱۶۳ و ۱۶۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "خساپا" پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان دادوستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و بانک و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در راستای جبران مخارج سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد؛

افزایش سرمایه ۳۷ درصدی "ومعادن"

در راستای جبران مخارج سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد؛

افزایش سرمایه ۳۷ درصدی "ومعادن"

ارسال نظر