بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

چیزی گران نشده بجز...

ساعت پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به تلاش های بی بدیل اهالی بهارستان و آنهایی که مقصر گرانی ها بودند و...
کد خبر : ۲۰۱۱۷۲

چیزی گران نشده بجز...

به گزارش بورس نیوز، امروز اهالی بهارستان تصمیم گرفتند بار دیگر «دو فوریتی» ممنوعیت افزایش قیمت کالاها را بررسی کنند. بزرگواران انگار یادشان رفته هفته گذشته، دو فوریتی ممنوعیت افزایش قیمت بنزین را بررسی کردند و بعد از آنکه دست رد به سینه دو فوریتی خودشان زدند، قول اکید دادند که چیزی گران نخواهد شد.
البته چیزی هم گران نشده جز گوجه فرنگی و گوشت گوسفند و کرایه تاکسی و خودرو و چند قلم ناچیز دیگر.... باور کنید این چند مورد هم ارزش صرف وقت ارزشمند بهارستان نشینان را ندارد.

عکسی که حذف شد

البته گفتیم صرف وقت، یاد عکسی افتادیم که امروز صبح در یکی از رسانه های رسمی و معتبر خبری منتشر شد و به سرعت هم حذف شد! این عکس به خوبی نشان می داد نمایندگان زحمتکش مردم در خانه ملت، چه مشقتی می کشند تا طرحی را رد کنند.

جرمی تکراری از آقازاده ای دیگر

گویا پسر یکی از آقایان که به برند اهالی پاستور شهرت داشت، بازداشت شده! طبق معمول و مرسوم آقازاده ها به جرم فساد اقتصادی، که این هم البته این روزها اتفاق عجیبی نیست.

 

مقصر گوسفندان بودند

گفتیم چرا گوسفند گران شده، مگر نگفتید افزایش قیمت بنزین اثری بر سایر کالاها ندارد. گفتند معلوم است که ربطی به بنزین ندارد. مقصر گوسفندها هستند که به جای سکونت در پایتخت، جای دیگر ساکن شده اند و حالا هم ماشین نیست که این زبان بسته ها را به تهران منتقل کنیم. به خاطر همین هم گران شده. تاکید میکنیم گران شدن گوشت گوسفند ربطی به بنزین ندارد و ناشی از تمایل گوسفندان به سکونت در مناطق خوش آب و هوا بوده!


لابلای پست های فعالان اقتصادی در فضای مجازی، یک جمله بیش از هر چیز خودنمایی می کند. اضافه شدن ریسک جدیدی در فضای کسب و کارها. ریسکی بنام قطعی ناگهانی و طولانی مدت اینترنت! البته هزینه خسارت هر روز قطع اینترنت را هم محاسبه کرده اند که خوشبختانه مبلغ زیادی نیست. روزی ۳۰۰ میلیون دلار ناقابل....

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛

آب پاکی بر بنزین!

ساعت پنج‌و‌نیم عصر؛

رفیق بد دنگ و دونگ!

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

چشم‌ها را باید شست ...

ارسال نظر