بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
رئیس انجمن قطعه‌سازان در گفتگو با بورس‌نیوز پاسخ داد:

قطعه‌سازان ترمز‌دستی کشیدند

در ۱۰ روز اخیر، قیمت قطعات خودرو هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته و اگر فروشندگان اقدام به افزایش قیمت قطعات خودرو کرده‌اند، این اقدام غیر‌قانونی بوده و از طریق تعزیرات بررسی خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۱۴۷۵

افزایش قیمت قطعات خودرو، قانونی است؟

به گزارش بورس نیوز، گویا برخی قطعات خودرو از جمله واشر سرسیلندر و دیسک صفحه در بازار افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است. مثلا قیمت دیسک صفحه خودرو از ۸۵۰ هزار تومان به ۱ میلیون تومان رسیده است.
فروشندگان هم معتقدند نظارت چندانی بر این بازار نیست و ضمنا برخی محصولات عرضه شده در بازار، برندهای تقلبی هستند! این در حالی است که وعده نظارت بر قیمت ها و عدم افزایش قیمت کالاها داده شده بود.

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن قطعه سازان در گفتگو با بورس نیوز در این خصوص بیان کرد: در ۱۰ روز اخیر، قیمت قطعات خودرو هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته و اگر فروشندگان اقدام به افزایش قیمت قطعات خودرو کرده اند، این کارشان غیر قانونی بوده و از طریق تعزیرات بررسی خواهد شد.

وی افزود: به مصرف کنندگان توصیه می شود حتی الامکان قطعات مورد نیاز خودرو را از طریق نمایندگی های مجاز فروش مانند ایساکو و سایپا یدک خریداری کنند. قطعات خودرو در این نمایندگی ها به قیمت رسمی عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر