بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

خلاصه‌ای از رفاه!

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به مدیرانی که از سر سفره رفاه بلند نمی‌شوند تا آمادگی ۲۷۴بهارستان‌نشین برای دوره بعدی که گفتند، ما هستیم.
کد خبر : ۲۰۲۵۷۰

خلاصه‌ای از رفاه!

به گزارش بورس‌نیوز، حال مدیران بانکی را نمی‌شود خرید! روی منابع نقدی نشسته‌اند و خودشان برای خود حقوق می‌برند تا رفاه را کاملا معنی کرده باشند.
آخرین صورت‌های مالی این بانک، حاکی از آن بوده که مدیرعامل و دو عضو موظف هیات مدیره بیش از یک میلیارد تومان حقوق و مزایای ناخالص دریافت کرده‌اند؛ کاش می‌شد برای سیری شکم مدیران، رژیمی تجویز کرد.

ما هستیم!
اهالی بهارستان برای دور جدید مجلس کتانی پوشیده و همگی آماده ورود مجدد به صحن شدند اما جالب آنجاست که ۱۶ نفر از نمایندگان فعلی تمایلی برای ثبت‌نام نداشتند ولی ۲۷۴ نماینده عملکرد خود را قابل قبول دیدند و گفتند، ما هستیم!

افشاگری به سبک معاون اسبق
وی آورده که هر فردی وزیر درآمدزایی را نقد کند، او از وزارت طالقانی پروندها را برای منتقدان، نقد می‌کند؛ کلا در این وزارتخانه، همه در کار نقد و دستگاه کارتخوان و ... هستند.

داغی بوجه بر یخ درآمدهای نفتی
لایحه بودجه داغ‌ترین بحث امروز بود. در لایحه بودجه ۹۹ وابستگی به درآمد نفت، به حداقل رسیده و به جای نفت خام، دولت به معادن و صادرکنندگان و پزشکان و... متوسل شده است. قول هم داده اند ارز کالا‌های غیر اساسی را با دلار ۸۵۰۰ تومانی تامین کنند. حالا اینکه چطور دولت قرار است سال آینده، ارز ارزان تری نسبت به امسال تحویل تولیدکنندگان و واردکنندگان دهد، مشخص نیست؛ اما همین بس که آنقدر درجه اطمینان به اهالی پاستور بالا رفته، که ارز با شنیدن این خبر در چند روز گذشته، ۲۰ درصدی بالا رفته است.

اوراق کسری بودجه

در بودجه آمده دولت سال آینده برای کسری بودجه، اوراق مالی منتشر می‌کند و بانک‌ها ملزم به خرید این اوراق مالی هستند. البته بانک‌ها بعد از اینکه اوراق بدهی دولت را خریدند، آن را به عنوان وثیقه به بانک مرکزی می‌دهند و از اهالی میرداماد، وام می‌گیرند. ما که سر از حکمت این حکایت از آن جیب به این جیب در نیاوردیم، شما چطور؟

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر مالی شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

دو محرک رشد سودآوری در «ونفت»

ساعت پنج و نیم عصر؛

مالیات انتخابات!

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

ویترین را نشکنید!

ساعت پنج و نیم عصر؛

زنبیل به‌دست‌های متوهم

ارسال نظر