بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

زنبیل به‌دست‌های متوهم

ساعت پنج‌و‌نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به افراد زنبیل بدستی که در صف‌های عرضه کاسه‌وکوزه را سر تازه‌ورودها می‌شکنند تا آقای دوربینی که نسخه‌های عجیب می‌پیچد!
کد خبر : ۲۰۲۰۳۳

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که اسم مدیرعامل یکی از شرکت‌ها که هنوز به‌عنوان موظف در وب‌سایت رسمی این شرکت پرحاشیه به چشم می‌آید، چند ماهی است که از کارتن این شرکت خارج شده و گویا تمامی پسوردهای سایت، در دست این مدیر بوده تا حالا حالاها کسی نتواند اسم این فرد را تغییر دهد.

پی‌زدن زیر انتخابات آینده

سخنگو که در جو انتخاباتی کاملا درگیر حواشی شده است، خبر آورده که با اوضاع نابسامانی که در راس قدرت اجرایی به آن گرفتار شدیم، برخی از چهره‌های مومن و انقلابی کاندیداتوری مجلس را رها کرده و به فکر زیرسازی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ هستند؛ حال باید دید که این افراد تا آخرین هنگام ثبت‌نام به مجلس متعهد می‌مامنند یا خیر و البته کاندیدای احتمالی دیگری که فکر نمی‌کنیم هیچ فردی، دویدن‌های آقای وزیر اسبق در راهروهای وزارتخانه جلوی ورود سرزده رئیس جمهور سابق را فراموش کند.

زنبیل در صف‌ها، کاسه‌ها را شکستند

بورس و ما ادراک بورس؛ امروز روز عجیبی برای اهالی حافظ بود، از انباشت فشار تقاضای صبحگاهی تا زمانی که سطل تقاضاها ریخت و عرضه‌ها شدت گرفت؛ جالب‌تر آنجاست که برخی‌ عرضه‌کنندگان نیز سریعا پُست و توییت کردند که مانند دفعه قبل، کاسه و کوزه‌ها را سر سهامداران کم تجربه و تازه وارد شکستند! در حالی که در همان یکی دو ساعتی که عرضه زیاد بود و شاخص عقبگرد داشت و آقایان سرگرم معرفی مقصر بودند، تعدادی از حقوقی های محترم در صف فروش زنبیل گذاشته بودند.

به قول یکی از دوستان، خرید در مثبت ها و فروش در منفی ها را که همه بلدند؛ بعضی مدیران محترم سرمایه‌گذاری بد نیست گاهی کمی خلاقیت نشان دهند و نشان دهند جز ژست گرفتن، کار دیگری هم بلدند!

آقای دوربینی دولت

وقتی آقای دوربینی دولت، هنوز دلش می‌خواهد سخنگو باشد را چه کار باید کرد؛ جدیدا این آقا که در خصوص بنزین، مالیات و ... حرف می‌زند نگفته است که بذل و بخشش دولت بخاطر سلبریتی‌ها از جیب کدام قشر جبران می‌شود؛ راستی آقای دوربینی، دکترها، زیرزمینی‌ها و ... را گردن ملت نیندازید؛ البته بیشتر از بودجه دولت می‌ترسیم شاید نظام بودجه نویسی که قول تغییر آن را داده بودید امسال اجرایی شود و مردم به دولت یارانه دهند!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر؛

حواریون بودجه

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

خلاصه‌ای از رفاه!

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

سکوت در میدان بهارستان!

ارسال نظر