بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

سلبریتی‌های شرکتی!

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به بیلی که به کمر مدیران خورده تا شرکت‌هایی که مالیات سلبریتی‌ها برای آنها، شبیه جوک است.
کد خبر : ۲۰۲۷۸۹

سلریتی‌های شرکتی!

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله در یکی از خاطرات خود می‌گفت که یکبار در اتوبوس با یکی از قدیمی‌ترین روسای اتاق بازرگانی ایران دم‌خور شدیم و هر چه پرسیدم، گفت تقصیر مدیریت است، هر چه که بود و گفت تا مدیریت نباشد اوضاع همین است؛ امروز وقتی شنیدیم "هپکو" از نخستین کمباین برنج ایران رونمایی کرد؛ تازه رسیدیم که همیش تقصیر مدیریت است! امیدواریم این مدیریت نیز کف نکند.

شرکت‌های سلبریتی دولتی!
واژه استقامت در نخستین تراکنش مغزی، واژه "دوی استقامت" را تداعی می‌کند، حال استقامت مالیات را هم اگر باز کنیم در می‌یابیم که شماره طبقه بندی ۱۱۰۱۱۱ و ۱۱۰۱۱۲ جدول شماره ۵ درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی بر حسب قسمت، بخش، بند و ... سال ۹۹، شرکت‌های پولدار و پول پارو کن، برای خود یک پا سلبریتی شدند و مالیات ...
نگاهی به نهاد‌ها و بنیاد‌ها "۱۱۰۱۰۴" که انداخته شود سرجمع مالیات آن‌ها به ۱۶ میلیارد دلار می‌رسد؛ فکر می‌کنیم وقت آن است که مردم از جیب خود، حقوق کارمندان دولت را بدهند وگرنه این مالیات بر شفاف‌هاست نه شرکت‌های پولدار.

جعبه سیاه
قضیه فروش حیاط‌خلوت دولت آنهم به قیمت فوب مفت خلیج فارس، سر و صدا‌های زیادی در برداشت چراکه شعبه‌های ترشی‌فروش عمه لیلا، قیمت بالاتر از شرکت‌هایی دارند که چوب حراج سازمان خصوصی، بر آن زده شد و واقعا این چوب از عصای هری‌پاتر نیز جادویی‌تر بود، زیرا قیمت‌ها را بر چشم‌برهم زدنی، مفت کرد! کاش این چوب به نرخ دلار، نرخ بنزین، خوراکی و ... هم حداقل مالشی داشت.

آقازاده کار چاق کن

پرونده آقازاده کار چاق کن که فقط در یک فقره از محل واگذاری پروژه پردیسان ۵۰۰ میلیارد تومان به جیب زده بود و در موردی دیگر، به لطف پارتی پدر یک ملک ۴ میلیارد تومانی را ۳۸۰ میلیون تومان خریده بوده و ... به دادگاه کیفری ارسال شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
هپکو کمباین ساخته یا تکمبا؟؟!!