بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به غبطه خوردن پتروشیمی‌ها به استراماچونی تا هوسی برای خادم‌المله‌ شدن!
کد خبر : ۲۰۳۳۸۸

۵.۵

به گزارش بورس‌نیوز، آقای سخنگوی ما گویا سودای ورود به بهارستان را داشته و زمانی که از او می‌پرسیم تو دیگر چرا؛ می‌گوید میخواهم طعم پساامضای استیضاح را بچشم!

گویا آنقدر خادم‌المله‌ها در سفر با وزرا خوش می‌گذرانند که حتی حاضرند امضای خود را از سر ندامت پس بگیرند و حتی از راهروها خبر رسیده که طرح استیضاح زیر صندلی آقای رئیس کمیسیون جامانده است.

استراماچونی و تعارف مدیرعاملی!

مدیرعامل یکی از شرکت‌های پتروشیمیایی بورسی اذعان داشته که کاش، استراماچونی مسئول رایزنی بود تا همه مدیران پای کار آیند و مشکلات صادرات و انتقال ارز برطرف شود؛ گویا در برهه فعلی، پتروشیمی‌ها برای جابه‌جایی ارز مجبور به هزینه‌کرد هستند تا ارز به کشور بازگردد.

سهمیه بندی دارو بعد از ریکال

دارو جزو کالاهای مشمول تحریم نیست و ارز دولتی هم دریافت می کند. اما گویا مشکلات به بازار دارو هم سرایت کرده و بعد از ریکال داروهای یکی از شرکت های داروسازی بورسی، چشم مان به جمال سهمیه‌بندی دارو هم روشن شده است. داروهای مربوط به بیماران دیابتی از نوع حساسی است که بیمار باید دوز خاصی از آن را مصرف کند. حالا داروخانه های مشهد دارو انسولین را کمتر از نسخه پزشک به مردم تحویل می دهند و در پاسخ به چرایی این کار می گویند در حال مدیریت انسولین هستند! هر چه هست، مدت ها است که به بهبودی امیدی نداریم، فقط خدا کند دغدغه کمبود دارو گریبانگیر مردم نشود...

آمارها تحریم شد!

تحریم ها اما برای اهالی پاستور بهانه ای شده تا آمار ندهند! آمار صادرات و واردات گمرک شفاف نیست و آقایان معتقدند دشمن نباید از کارشان سر در بیاورد. البته آمارها کاربردهای دیگری هم برای فعالان و تحلیلگران اقتصادی دارد؛ ولی خب فعلا آمار نخواهید که خبری نیست.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر