بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
معاون اقتصادی و مالی فولادساز اصفهانی تاکید کرد:

سهامداران "فولاد" صبر را مقابله معامله "فولاد" قرار دهند

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه گفت: با توجه به در پیش بودن افزایش سرمایه ۶۱ درصدی فولاد مبارکه در چهارشنبه هفته جاری یعنی ۱۸ دی ماه؛ فروش سهام از سمت سهامداران فعلی معقول به نظر ‌نمی‌رسد.
کد خبر : ۲۰۵۱۰۸

معاون اقتصادی و مالی فولادساز اصفهانی تاکید کرد:

به گزارش بورس نیوز، طهمورث جوان بخت  معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ امروز مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ با توجه به جو روانی و ایجاد صفوف فروش در بازار سرمایه این شرکت در راستای حمایت از بازار سرمایه و حقوق سهامداران خرد اقدام به جمع آوری صف‌های فروش شرکت‌های زیر مجموعه خود از جمله شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، شرکت سرمایه گذاری توکا و توسعه معادن و فلزات کرد.

شایان ذکر است، با توجه به در پیش بودن افزایش سرمایه ۶۱ درصدی فولاد مبارکه در چهارشنبه هفته جاری یعنی ۱۸ دی ماه؛ فروش سهام از سمت سهامداران فعلی معقول به نظر نرسیده و در شرایط حال حاضر بازار محصولات فولادی چه در سطح داخلی و چه در سطح جهانی پیش بینی‌های مثبت وجود داشته که این مهم حاکی از پایین بودن قیمت سهم فولاد به نسبت سایر بخش‌های بازار سرمایه است.

همچنین با توجه به تجارب افزایش سرمایه‌های قبلی از جمله افزایش سرمایه ۷۳ درصدی سال گذشته، به جرات میتوان اظهار داشت سهامدارانی که در افزایش سرمایه مذکور شرکت کردند از آن تاریخ تاکنون بازده بیش از ۱۰۰ درصد کسب کرده اند.

لازم به ذکر است، سیاست حمایتی سهام گروه فولاد مبارکه در راستای ارزندگی شرکت‌های این مجموعه کماکان ادامه خواهد یافت؛ و به کلیه سهامداران توصیه میشود از جوزدگی و تصمیمات هیجانی و عجولانه در بازار سرمایه خودداری کردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۱۱ ماهه شرکت به ۳۶۵ هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد قابل انتظار نرخ فروش محصولات "فولاد"

نگاهی به وضعیت شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛

بی مهری بازار به سهمی ارزنده

ارسال نظر