بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

"بورس" در دام افزایش عرضه‌ها اسیر نیست

حقوقی ها با توجه به قیمت های مناسب، سهم های درستی را خریدند و روزهای آتی نیز این روند ادامه خواهد داشت
کد خبر : ۲۰۵۲۰۰

حمیدرضا مهرآور مدیرعامل کارگزاری بانک سامان در خصوص ارزیابی از روند بازار سرمایه به بورس نیوز اظهارکرد: اتفاق تلخ این روزها و شهادت سپهبد سلیمانی تاثیری آنچنانی بر روند بورس نگذاشت و بازار از این حیث قرمز پوش نبود.

وی ادامه داد: "بورس" نگران عکس‌العمل‌های ناشی از ریزش شاخص از سوی سرمایه‌گذاران بود که با حمایت حقوقی‌ها روند شاخص از آن بُعد منفی درآمد.

کارشناس بازارسرمایه افزود: تا زمانی که اتفاق ویژه‌ای در کشور اجرایی نشود و کار خاصی پیش نیاید، بازار سرمایه با کاهش مواجه نخواهد شد و روند سهم‌ها و سودآوری حاصل از آنها، منفی نیست اما؛ عکس‌العمل سهامدار و بازار از خود نشان می‌دهند، می‌تواند جهت بازار را تغییر دهد؛ از سوی دیگر نیز حقوقی‌ها با توجه به قیمت‌های مناسب، سهم‌های مناسبی را خریدند و روزهای آتی نیز این روند را ادامه خواهند داد.

وی در پایان بیان کرد: هنگامی که میزان فروش از نسبت وجود تقاضا در بازار پیشه بگیرد، شاخص با افت مواجه خواهد شد اما؛ لازمه پیشبرد بازار، شاخص نیست.

مهرآور در پایان خاطرنشان کرد: تا‌زمانی‌که سهم‌ها خریداری شده و این نرخ‌ها برای اشخاص حقوقی جذاب باشد، بازار می‌تواند خود را از این وضعیت رها کند و این نکته مثبت آن است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

سهامداران نگران اصلاح موقت "بورس" نباشند

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

نوبت پاداش سهامداران پُر ریسک هفته رسید

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نقد شدن سهم‌ها از سوی حقیقی‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

حمایت مجلس و دولت برای رشد

ارسال نظر