بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهارکرد:

گزارش‌های مثبت با چاشنی حمایت حقوقی‌ها از "بورس"

در حال حاضر بازار سبزپوش شده اما؛ این وضعیت شکننده بوده و این رشد شاید با دوامی که بازار طی هفته‌های گذشته شاهد بود، مواجه نباشد.
کد خبر : ۲۰۵۲۱۰


تیتر: توقف رشد شاخص با منطقی شدن حمایت ها

مصطفی رضایی مدیرعامل کارگزاری ارزش آفرین الوند در خصوص پیش‌بینی بازار در روزهای آتی به بورس‌نیوز اظهار‌داشت: با توجه به پیچیده‌تر شدن مسائل سیاسی در ماه آتی و مواجه بودن بازار با نوسان‌هایی چون افزایش "نرخ دلار"، "تورم" و "بودجه" توانست با یاری حقوقی‌ها مثبت شود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال روند رو به رشدی نداشته باشد اما؛ اگر فروش سهم افزایش یابد، حقوقی‌ها نیز توانایی مقابله با آن را نخواهند داشت.

وی به وضعیت حال حاضر بازار اشاره داشته و بیان کرد: در حال حاضر بازار به صورت موقت سبزپوش شده اما؛ این وضعیت شکننده بوده و این رشد دوامی ندارد، اگر با ریزش نیز مواجه نباشد با همین میزان متوقف می شود و رشد قیمتی نخواهیم داشت. حمایت ها ممکن هست تا ۲هفته بازار را مثبت نگه دارد اما پس از آن بعید هست با توجه به منطقی شدن حمایت‌ها، این منوال ادامه دار باشد تا زمانی که بودجه و گزارش سه ماهه آخر سال، وضعیت شرکت ها را مشخص کند.

مدیرعامل کارگزاری ارزش آفرین الوند با اشاره به تاثیر‌گذار بودن ترور سردار شهید سلیمانی بر روند بازار افزود: قبل از این حادثه تلخ، برخی از سهم ها رشد بی‌رویه داشتند و باید این حباب‌ها از بین می‌رفتند اما؛ با تمامی این تفاسیر احتمال ریزش در روزهای آتی وجود داشت، تنها زمان آن مشخص نبود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر