بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
وقتی سهامدار نگاهی به حباب و ریسک سرمایه ندارد؛

عدم همخوانی سودآوری با قیمت نماد "لبوتان"

افزایش مقادیر و نرخ‌های فروش محصولات اصلی شرکت نظیر آبگرمکن و شوفاژ داخلی و حتی صادراتی از اصلی‌ترین دلایل افزایش بیش از ۳.۵۰۰ میلیارد ریالی جمع کل درآمد‌های ۹ ماهه شرکت صنعتی بوتان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است
کد خبر : ۲۰۶۱۸۱

عدم همخوانی سودآوری با قیمت نماد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید اگر تا پیش از سال ۱۳۹۸ با فعالی در بورس در خصوص نمادی با سود در حدود ۱۰۰ تومان و قیمتی در حدود ۳۲۰۰ تومان صحبت می‌کردید، بی‌گمان تا دقایقی در خصوص حباب قیمتی و ریسک‌های آن هشدار می‌داد. اما آنچه ظاهرا در در بازار این روز‌ها کمتر کسی به آن توجه دارد حباب قیمتی و عدم همخوانی سودآوری و قیمت نماد‌های مختلف است.

افزایش مقادیر و نرخ‌های فروش محصولات اصلی شرکت نظیر آبگرمکن و شوفاژ داخلی و حتی صادراتی از اصلی‌ترین دلایل افزایش بیش از ۳.۵۰۰ میلیارد ریالی جمع کل درآمد‌های ۹ ماهه شرکت صنعتی بوتان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

عدم همخوانی سودآوری با قیمت نماد

این شرکت موفق شده با ثبت فروشی ۱۲.۷۲۵ میلیارد ریالی در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸، بیش از ۳۸ درصد افزایش فروش را نسبت به فروش ۹.۲۱۷ میلیارد ریالی مدت مشابه سال ۱۳۹۷ را به ثبت رسانده که این موضوع با تحقق سود خالصی ۵۷۲ میلیارد ریالی همراه بوده و به نظر می‌رسد با ادامه این روند در سال جاری شرکت در انتهای سال خواهد توانست به سود خالصی بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال دست یابد.

عدم همخوانی سودآوری با قیمت نماد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش محسوس هزینه‌های فروش، عمومی و اداری شرکت؛

رشد ۳۷ درصدی سودآوری "لبوتان" در سال ۱۳۹۸

در پی توقف فعالیت های این شرکت صنعتی ؛

کرونا "لبوتان" را تعطیل کرد

در پی شایعات منتشر شده این لوازم خانگی؛

بویی از "لبوتان" به مشام نمی‌رسد

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

سهامداران نگران اصلاح موقت "بورس" نباشند

ارسال نظر