بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
وزیر نفت بحرین گفت: همه چشم‌ها دوباره به تولید نفت آمریکا دوخته شده و اگر تولید نفت (این کشور) یک میلیون بشکه دیگر افزوده شود، به قیمت نفت فشار می‌آورد،
کد خبر : ۲۰۶۴۲۹

افزایش تولید نفت آمریکا به قیمت نفت فشار می آورد

به گزارش بورس نیوز، محمد بن خلیفه آل خلیفه اعلام کرد که عرضه فراوان نفت که در حال حاضر به دلیل تولید بیش از حد نفت آمریکا پیش‌بینی‌شده، ممکن است در ادامه سال ۲۰۲۰ میلادی چندان قابل اتکا نباشد.

وی گفت: همه چشم‌ها دوباره به تولید نفت آمریکا دوخته شده و اگر تولید نفت (این کشور) یک میلیون بشکه دیگر افزوده شود، به قیمت نفت فشار می‌آورد، اما شاخص کنونی شمار دکل‌های حفاری به شما می‌گویند شاید این مسئله تغییر کند.

وزیر نفت بحرین ادامه داد: پیشنهاد من این است که همه به تولید نفت آمریکا توجه کنند؛ اگر این رقم به ۱۴ میلیون بشکه در روز برسد، افت قیمت نفت کمی ادامه می‌یابد، اما سرانجام این که نفت فراوانی در بازار وجود دارد تغییر می‌کند.

آل خلیفه با هشدار اینکه به‌تازگی اکتشاف‌های نفتی کمی محقق شده و سرمایه‌گذاری نیز در حال کاهش است، گفت: ما به چالش کشیده شده‌ایم و فکر می‌کنم آینده از جهت عرضه، بیش از آنچه مردم امروز فکر می‌کنند، با چالش روبه‌رو خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر