بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
در نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» مطرح شد؛

نشست خبری یک دیدار، یک عرضه "فروی"

عضو هیات مدیر گروه صنعتی باما گفت: بعد از آخرین افزایش سرمایه در اواخر سال گذشته سرمایه شرکت ذوب و روی اصفهان به ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده و ظرفیت سالانه این شرکت ۱۰ هزار تن است.
کد خبر : ۲۰۷۸۱۳
 
نشست خبری یک دیدار، یک عرضه
به گزارش بورس نیوز، بهنام حسین‌زاده عضو هیات مدیر گروه صنعتی باما اظهار کرد: شرکت ذوب روی اصفهان در سال ۷۷ در مجاورت شرکت باما تاسیس شد که بعد از آخرین افزایش سرمایه در اواخر سال گذشته سرمایه این شرکت به ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده و ظرفیت سالانه این شرکت ۱۰ هزار تن است.
 
وی افزود: در صنعت روی، کشور چین با ۵۰ میلیون تن، بزرگ‌ترین تولیدکننده روی در جهان است و در کشور ما در حال حاضر ظرفیت تولید شمش روی سالانه بیش از ۴۰۰ هزار تن و ظرفیت عملی حدود ۱۸۰ هزار تن است. 
 
این سهامدار عمده شرکت ذوب روی اصفهان در خصوص مالکیت میزان سهام شرکت باما ادامه داد: شرکت ذوب روی اصفهان ۲.۱۳ درصد از سهام شرکت باما را دارد و شرکت باما مالک ۹۹.۷ درصدی شرکت ذوب روی اصفهان است.

عضو هیات مدیره گروه صنعتی باما در رابطه با شرکت ذوب روی اصفهان خاطرنشان کرد:  راه‌اندازی واحد کنسانتره سرب به ظرفیت ۲۰۰۰ تن کنسانتره سرب،  افزایش دسترسی به خاک پرعیار با توجه به راه اندازی معدن مهدی آباد از سال آتی از پتانسیل های این شرکت به شمار می رود.
 
 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
موسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
چند درصد سرمایه باما در فروی هست؟....یعنی با افزایش 100 تومن فروی چند تومن ارزش سهام باما را بالا می برد؟... من فکر کنم 30 تومن بالا ببره.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کاما یک میلیارد سهم دارد که صاحب 600 میلیون سهم فروی هست. فردا 60 میلیون سهم فروی را واگذار می کنه و به هر سهمش 84 تومن سود اضافه می کنه.... علاوه بر این هر یک تومن که بر قیمت 540 میلیون سهم باقیمانده فروی افزوده شود ... 5 ریال بر قیمت سهم باما افزوده می شود............7 بهمن 98