بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
ساعت پنج و نیم عصر؛

جنگ کارآموز و کارآزموده

گزارش پنج‌ونیم امروز، نیم نگاهی دارد به ورود نقدینگی به نبش ساختمان سعادت‌آباد و دهن‌کجی به منکران حباب.
کد خبر : ۲۰۸۵۹۲

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس امروز هم رکورد زد و دیگر فاصله زیادی تا رسیدن به کانال ۴۵۰ هزار واحدی نداریم. جنگ بین تازه‌واردها و کارکشته‌های بازار است و هر روز که بازار بالاتر می‌رود، بعضی‌ها شکوه می‌کنند که حباب است و بعضی دیگر به بعضی‌های اول دهن‌کجی می‌کنند حال آنکه سایر بازارها از جمله مسکن نیز حباب دارد و خریداران و فروشندگان هر روز بر سر و کله هم نمی‌کوبند!

طلبکاران بدهکار شدند

اما اهالی جاده مخصوص طبق روال همیشه، داستان‌ساز بوده و در صورت‌های مالی یکی از خودروسازان که از قطعه‌ساز معروف طلبکار است؛ جالب اینجا است که قطعه‌سازان همواره از بدقولی خودروسازان در پرداخت بدهی‌شان به شرکت‌های قطعه‌ساز، گلایه دارند. حالا چطور شده که بدهکار هم شده‌اند، معلوم نیست.
کارشناسان این صنعت هم معتقدند نباید رونق تولید شرکت‌های خودروساز را جدی گرفت چراکه هر چه در انبارها داشته اند سرهم بندی کرده اند و تحویل مشتری داده اند. با خالی شدن انبارها، از درون تهی شده اند و به زودی نوای ساز بی نوایی شان بلند خواهد شد!

داروهای بنزینی

رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران، افزایش قیمت دارو را گردن گرانی بنزین انداخته‌اند! چقدر زود یادمان رفت که وعده دادند با افزایش نرخ بنزین، هیچ چیز گران نخواهد شد. البته ارتباط خاصی هم بین دارو و بنزین پیدا نکردیم!

کرونا از ماسک کره گرفت

گویا کرونا ویروس چینی برای بعضی اصناف، چاه پر نانی بوده! تولیدکنندگان ماسک هر چه داشته اند به تجار چینی فروخته اند و محصولات چند ماه آینده را هم پیش فروش کرده اند!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر