بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
آغاز پذیره‌نویسی "صندوق جسورانه فیروزه" از هفته آتی؛

گام‌های سرمایه‌گذار استارت‌آپی برای ورود به بازارسرمایه

پذیره نویسی این صندوق از هفته آتی طی ٦ روز کاری در شرکت فرابورس عملیاتی خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۸۸۶۱

به گزارش خبرنگار بورس‌نیوز، نشست خبری گروه توسعه مالی فیروزه باحضور رادمان ربیعی معاونت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروز و اصحاب رسانه برگزار شد.

رادمان ربیعی در این نشست عنوان کرد: پذیره نویسی این صندوق از هفته آتی طی ٦ روز کاری در شرکت فرابورس عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص سابقه سرمایه‌گذاری این صندوق گفت: سابقه این شرکت در بخش اینترنت و افتصاد دیجیتال به دهه نود و همگام با توسعه زیرساخت‌های ملی در حوزه اینترنت کشور باز می‌گردد.

ربیعی افزود: گروه مالی فیروزه تجربه سرمایه گذاری موفق در استارتاپ هایی، چون شیپور، الوپیک، داستان من و بنگاه هایی، چون آواتک و سرآوا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

معاونت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروز به میزان سرمایه‌گذاری ۵۰میلیارد تومانی این شرکت اشاره کرد و گفت: ۷۰درصد از میزان سرمایه‌گذاری بر عهده شرکت‌های هم گروه بوده و ۳۰درصد باقی مانده از طریق پذیره‌نویسی تامین خواهد شد.

وی در خصوص اجرایی نشدن و عدم تامین مالی از طریق "پذیره نویسی" عنوان کرد: در صورت اجرایی نشدن تامین مالی از طریق گروه صورت خواهد گرفت.

ربیعی تصریح کرد: طی دو سال گذشته میزان تقاضا برای جذب سرمایه در حوزه استارت‌آپی بیشتر شده، گروه مالی فیروزه نیز به بررسی ۱۰۰طرح جهت سرمایه‌گذاری پرداخته است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری جسورانه ریسک بالایی داشته و مدیران و دیگر ارکان صندوق با بررسی و سنجش میزان ریسک را به مرحله قابل قبول برای سرمایه‌گذاری رسانده‌اند.

معاونت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروز در خصوص استراتژی‌های سرمایه‌گذاری این گروه خاطرنشان کرد: ۵استارت‌آپ به عنوان هدف‌گزاری سال آینده در دستور کار قرار گرفته و نکته مهم قرار داشتن در "مرحله رشد" است.

ربیعی در پایان اظهار کرد: تاسیس مرکز رشد "کنترل تک" به منظور پیاده‌سازی نمونه‌های موفق جهانی در مقیاس ملی و همچنین ارائه خدمات مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری به استارت‌آپ‌هایی همچون "اسنپ"، "جیبیت"، "تخفیفان"، "الوپیک" و "شیپور" نیز از دیگر فعالیت‌های این گروه مالی است.

به گزارش بورس‌نیوز، گروه مالی فیروزه، نخستین شرکت بین‌المللی در بازارسرمایه ایران بوده که در سال ۸۴ باهدف جذب و مدیریت سرمایه‌های داخلی و خارجی در بازار بورس تهران آغاز به کرده و به تدریج فعالیت‌های خود را در جهت ارائه خدمات متنوع مالی به سرمایه گذاران و کسب‌و‌کار‌ها گسترش داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر تأمین مالی گروه مالی فیروزه در گفت‌وگو با بورس نیوزمطرح کرد: 

"زیان انباشته" «صفر و یک» پذیرش استارتاپ‌ها

بنیانگذار بینج‌بار در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"سرمایه‌گذاری" رکن اصلی بقای استارت‌آپی

معاونت سرمایه گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه مطرح کرد:

"بورس" راه نرفته استارتاپ‌ها

ارسال نظر