بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
گزارش بورس نیوز از جشنواره وب و موبایل ایران:

بررسی خسارت معنوی قطعی اینترنت 

در دومین روز از مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران پنل تخصصی ''بررسی خسارت معنوی قطعی اینترنت " برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۹۸۰۵
بررسی خسارت معنوی قطعی اینترنت 
 
 
به گزارش خبرنگار بورس نیوز ، مصطفی امیری بنیانگذار موسسه زرین پال در خصوص قطعی اینترنت که در آبان ماه رخ داد عنوان کرد: اگر بخواهم صادقانه بیان کنم ضرر‌های مالی شدید گریبان بسیاری از فعالان حوزه را گرفت. مدت‌ها طول خواهد کشید تا به حالت اول برگردیم و این به ضرر ما و بدنه اکوسیستم بود.

وی ادامه داد: نباید اینگونه باشد که هر کسی هر وقت مایل بود دکمه قطع اینترنت را زده و به این بدنه آسیب برساند. آیا شخصی که اینترنت را قطع می‌کند بقیه افراد را در نظر می‌گیرد؟. قطع به یقین اینگونه نیست.
 امیری به تصمیم مهاجرت خود اشاره کرد و گفت: منصرف شدم و ماندم، ولی با این روال بدنه در حال تضعیف است.

لطمه زیاد با قطعی اینترنت
عطا خلیلی هم‌بنیان گذار اتاقک، ارانیکو و پرشین‌بلاگ نیز در خصوص مشکلات ناشی از قطع اینترنت در آبان ماه عنوان کرد: لطمه خیلی زیادی در کسب و کار خوردیم که بسیاری از افراد پسرفت داشته و حتی رشد نکردند. شاهد از بین رفتن نیرو و ایده‌ها بودیم واکوسیستم ما کوچک شد در حالی که خیلی زحمت کشیدم که به اینجا برسیم.

آبروی من رفت
مصطفی نقی پور نیز یکی دیگر از فعالان عرصه وب و موبایل درباره قطعی اینترنت گفت: به صراحت می‌توانم بگویم آبروی من رفت. در جریان هستید برای کسی که بیشتر از دو دهه دراین عرصه فعالیت دارد و به این صراحت عنوان کند آبرویم سر قطعی اینترنت رفت، یعنی کار خیلی شدیدتر از این حرف‌ها است.

وی ادامه داد: متاسفانه در فضایی حضور داریم که جنگ روانی موج می‌زند و تخصص ما در مدیریت بحران است. نمیدانم برخی از مسؤولان به دنبال چه هستند که اکوسیستم را تحت فشار می‌گذارند.


 آسیب همچنان ادامه دارد
امیرحسین ناطقی بینانگذار کوییز آو کینگز نیز، درباره اتفاقات آبان ماه اظهار داشت: همه از وضعیت به وجود آماده ناراحت بودند و شاید برخی از اپلیکیشن‌ها در آن بازه زمانی تا حدودی پیشرفت داشت و اگر بخواهم صادقانه عنوان کنم در این بازه زمانی اپلیکیشن من ۲ برابر رشد داشت، ولی باز به نقطه اول برگشتیم و متاسفانه تعریف درستی در ایران برای این صنعت اصلا وجود ندارد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

پلتفرمی برای طراحی استراتژی‌ معاملات "بورس"

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

پلتفرمی برای طراحی استراتژی‌ معاملات "بورس"

ارسال نظر