شرکت لوله و ماشین سازی ایران اعلام کرد؛
افزایش سرمایه "فلوله" شاید به زودی
شرکت لوله و ماشین سازی ایران فعلا قصد افزایش سرمایه ندارد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت لوله و ماشین سازی ایران درخصوص شایعات منتشر شده شفاف سازی کرد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد؛ مصوبه هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه از محل مطالبات و یا آورده نقدی سهامداران و یا هر دو توامان و یا سود انباشته در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۰۵، هیات مدیره در نظر دارد در جلسات آتی و براساس گزارش توجیهی افزایش سرمایه که تهیه خواهد شد، نسبت به آن اقدام کند.
لازم به ذکر است، ارزشگذاری زمین صرفا در اجرای مصوبه هیات مدیره و به منظور تنظیم طرح فنی-اقتصادی صورت گرفته، و هیچگونه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییها در دستور کار شرکت قرار ندارد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در دوره ۹ ماهه اتفاق افتاد؛
بیش از ۵ میلیارد ریال سود خالص "فلوله"
افزایش نرخهای چشمگیر، جور کاهش مقادیر فروش را کشید؛
ادامه روند حباب گونه قیمت سهام "فلوله "
نگاهی به عملکرد "فلوله" در مهر ماه؛
حبابی که همچنان جا برای تخلیه دارد در دوره ۹ ماهه اتفاق افتاد؛
بیش از ۵ میلیارد ریال سود خالص "فلوله"
افزایش نرخهای چشمگیر، جور کاهش مقادیر فروش را کشید؛
ادامه روند حباب گونه قیمت سهام "فلوله "
نگاهی به عملکرد "فلوله" در مهر ماه؛
حبابی که همچنان جا برای تخلیه دارد ارسال نظر
نظرات بینندگان
همین ارزشگذاری زمین توسط کارشناس رسمی دادگستری برای اون کسی که می گفت رود حباب گونه کافی، قطعا در سال اینده وقتی زمین فروخته بشه در کنارش سود بزرگی شناسایی میشه و اون زمان حباب شناسان حرفی برای گفتن نخواهند داشت.
پاسخ
مهدی
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
اجازه سود کردن به شما نمیدن همچین زمین رو غارت میکنن به عمر من وشما کفاف نمیده
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
