بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
فارکس این امکان را برای هر کسی فراهم کرده است که به بازار جهانی دسترسی پیدا کند.
کد خبر : ۲۱۲۷۰۷

به گزارش بورس نیوز،تجارت آنلاین موفق ارز، با این حال، نیاز به زمان و تلاش فکری دارد. گذشته از راهنمایی حرفه‌ای کارگزارانی مانند FXTM، روش‌های مختلفی برای محدود کردن احتمال خطا وجود دارد. یکی از این روش‌ها تجارت کپی فارکس است که در بین نئوفیت‌های ارزی محبوبیت زیادی دارد.

کپی استراتژی معاملات

اصل اساسی
بعضی اوقات، حتی معامله گران فصلی نیز فرصتی برای تجزیه و تحلیل تغییرات اخیر بازار ندارند. با این حال، دلیلی برای متوقف کردن فعالیت فارکس نیست. تجارت کپی براساس نمایندگی انجام می‌شود، به این معنی که یک حرفه‌ای وظیفه دارد بخشی از پول شما را مدیریت کند. برای شما، این مورد توسط پروکسی انجام می‌شود. استراتژی بروکر‌های حرفه‌ای در دستیابی شما به سود بسیار ضروری میباشد.
این اتفاقاتی است که پس از ثبت نام در سرویس رخ می‌دهد. بودجه شما با بودجه متخصص مرتبط است. کلیه معاملات باز آن‌ها و همچنین اقدامات بعدی، به حساب شما تکثیر یا کپی می‌شوند. از این رو، به نظر می‌رسد که شما استراتژی‌های یکسان را دنبال می‌کردید، در حالی که در واقع هیچ اقدامی انجام نمی‌دهید.
معامله گرانی که فقط کاوش در فارکس را شروع کرده اند از انتخاب استراتژی‌های شکست خورده می‌ترسند. از این گذشته، هنگامی که به یک حساب زنده تغییر دهید، پول واقعی شما در معرض خطر است. گذشته از سود، تجارت کپی یک ابزار مفید آموزشی است. از طرف دیگر معامله گران باتجربه گزینه‌ای را برای صرفه جویی در وقت و تلاش خود به کار می‌گیرند.
پنج مرحله اصلی
در اینجا نحوه کار فرایند گام به گام ارائه شده است.
۱. براساس رتبه کارگزار، یک مدیر استراتژی انتخاب کنید.
۲. به حساب خود واریز کنید.
۳. معاملات آن‌ها را کپی کنید (این اتوماتیک است).
۴- هنگامی که مدیر استراتژی سود کسب می‌کند، وجه خود را بدست آورید.
۵- مبلغی را به مدیر استراتژی بپردازید.
در یک سناریو ممکن، شما به متخصص اجازه می‌دهید تا با ۱۰۰۰ دلار از بودجه خود تجارت کند. اگر آن‌ها از مبلغی برای تجارت‌هایی استفاده کنند که ۵۰۰ دلار سود دارند، از آن - ۴۵۰دلار - به شما می‌رسد. در ضمن، آن‌ها ۵۰دلار باقیمانده - (۱۰٪) را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. طبیعتاً اگر هیچ سودی حاصل نشود، هیچ کمیسیون پرداخت نمی‌شود.


جنبه‌های مهم تجارت کپی شده
گزینه تضمین موفقیت نیست. مانند هر عملیات ارزی، معاملات می‌تواند سودآور باشد یا خیر. یک کارگزار معتبر اندازه گیری‌های عملکرد آن‌ها را در اختیار مدیران استراتژی برجسته قرار می‌دهد. به این ترتیب، شما این فرصت را دارید که کاندیدایی را انتخاب کنید که به احتمال زیاد سود کسب می‌کند.
نکته مهم، شما هنوز هم می‌توانید معاملات را مدیریت کنید. موقعیت‌هایی که به نظر شما رضایت بخش نیست، دقیقاً مانند ارتباط شما با مدیر استراتژی، در کل ممکن است لغو شود. به طور کلی، این توافق باعث ایجاد شبکه معاملاتی اجتماعی شده است، جایی که بازیکنان باتجربه برای کمیسیون خدمات ارائه می‌دهند.

کپی استراتژی معاملات
محدودیت‌هایی که ممکن است اعمال شود
برای جزئیات دقیق معاملات کپی، شرایط و ضوابط کارگزار خود را مطالعه کنید. به عنوان یک قاعده، سهم وجوهی که می‌توانید سرمایه گذاری کنید محدود است (مثلاً حداکثر ۲۰ ٪). در این مثال، اگر کل موجودی ۵۰۰۰ دلار باشد، اگر نتایج اولیه انتظارات شما را برآورده کند، می‌توانید از کوچک شروع کرده و مبلغ تفویض شده را به حداکثر (۱۰۰۰ دلار) برسانید.
راه‌های دیگر برای کاهش خطرات
تجارت کپی، که در حوزه ارز و سهام استفاده می‌شود، ابزاری با ارزش است. چرا که به جای بررسی روند‌ها و استراتژی‌های ساختمانی خود، از جایگاه یک متخصص کپی می‌شود. تا زمانی که به فعالیت آن‌ها توجه داشته باشید و کنترل خود را حفظ کنید، مزایای آن آشکار است.
توصیه می‌شود به چندین متخصص متصل شوید. شما با تنوع سبد سهام، در ابزار‌های مختلف مالی سرمایه گذاری می‌کنید اگر ارز‌ها پایین بیایند، می‌توانید با سود کالا‌ها یا CFD ضرر‌های خود را جبران کنید. همین منطق در مورد بروکر‌ها نیز صدق می‌کند.
سرانجام، در دسترس بودن تجارت کپی بهانه‌ای برای تنبلی نیست. درک ویژگی‌های عملیات مبادله بسیار حیاتی است. کارگزاران مطالب آموزشی مربوطه را تهیه می‌کنند و باید کاملاً مورد مطالعه قرار گیرد. قبل از اینکه وارد معامله واقعی فارکس شوید، برای تمرین در حالت آزمایشی وقت بگذارید. تجارت کپی افزودنی مفیدی برای دانش بازار است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر