بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
با رشد فروشی در حدود ۱۰۲۲ عددی؛

فروش "رنو"، کاهش فروش "کوییک" را جبران کرد

شرکت پارس خودرو در ۱۲ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۰.۵۴۷ میلیارد ریال شده که از این مبلغ ۲.۸۱۶ میلیارد ریال مربوط به فروش خانواده پراید است.
کد خبر : ۲۱۳۶۰۷

فروش

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، پس از آنکه در دو ماه اخیر شاهد افزایش فروش کوییک و همچنین افزایش درآمد‌های ماهانه توسط شرکت پارس خودرو بودیم، عملکرد اسفندماه این شرکت حاکی از جبران کاهش فروش کوییک با فروش انواع رنو است.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود در اسفند ماه نرخ فروش شرکت پارس خودرو با کاهش قیمتی نامحسوسی در گروه رنو و با تثبیت نرخ‌ها در گروه کوییک همراه بود و تعداد فروش گروه رنو که از مهمترین تولیدات شرکت بوده که با رشدی در حدود ۱۰۲۲ عددی به بیش از ۱.۵۰۶ عدد رسید.

فروش

فروش بیش از ۱.۵۰۶ عددی انواع رنو در آخرین ماه سال در حالی که فروش ماه‌های اخیر این شرکت تنها در حدود ۴.۲۰۳ عدد بود از مهمترین و قابل تامل‌ترین نکات ثبت شده در گزارش ماهانه این شرکت بوده که درآمدی ۷۴۰ میلیارد ریالی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

در نهایت شرکت پارس خودرو در ۱۲ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۰.۵۴۷ میلیارد ریال گردید که از این مبلغ ۲.۸۱۶ میلیارد ریال مربوط به فروش خانواده پراید می‌باشد که به دلیل حق الزحمه‌ای بودن تولید این خودرو عملا از حاشیه سود پایینی برخوردار است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فروش سال۹۸ شرکت به بیش از ۱۳۷هزار و ۵۰۰میلیارد ریال رسید؛

ادامه روند افزایشی نرخ فروش محصولات "خساپا"

در پی فروش سهام این خودرویی؛

"خپارس" باز دست به فروش زد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
ماشین دست وم خارجی وارد بشه بازار متعادل میشه توی دراز مدت بنفع همه است حتی تولید کننده و مصرف کننده و افکار عمومی هم قانع میشه .گوشی اگر شنید خدا رو یاد کند
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
ما ۳ ساله منتطریم ساندروهامون رو که قراربود ۸ ماهه تحویل بگیریم بهمون بدن
اونا همه رو توبازار میفروشن و میگن رنو نداریم
دزدی چقدر اخه
سحر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
چجوریه ماشین مارو سه ساله ثبت نام کردیم نداره بده؟؟؟؟
نا شناس
Canada
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
برای دادن یک ماشین سندرو 3ساله که به ما فقط وعده های تو خالی میدن در واقع تولیداتشان را بازار ازاد می فروشند وبه ما وعده سر خرمن میدن به مرگ گرفتن تا به تب راضی بشیم ومی خوان انقدر ما رو خسته کنند که هرماشین اشغالی با هرشرایطی رو به خیک ما بندازند اقای رییسی کجایی چرا به این امالفساد ها رسیدگی نمی کنید؟
حمید
United States of America
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
این رئیس قوه قضائیه که آوازه برخورد با مفاصدش گوش همه را کر کرد.نمیشد یک بازرس به پارس خودرو بفرسته ودر مورد ثبت نام ساندرو و اینکه اینا تولیداتو به ثبت نام کننده ها دادن یا توبازار آزاد برای خودشون از روی طمع فروختن رو مشخص کنه اگه اینجوری باشه مثل اینکه تو این مملکت تو روز روشن از دیوار چند هزار مردم بالارفتن دیگه مفسده بزرگتر از این!!!!!!!!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
رئیسی کجایی دقیقا کجایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
۲۰ماهه باوام برلیانس ثبت نام کردم خدامیدونه اینا چه کار میخوان کنن نه راه پس داریم نه پیش دادمان هم به جایی نمیرسا
یکی از این مردم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
اوایل حرف فامیلهام باور نمی‌کردم پولم رو بدم خودرو بگیرم چه موقع تحویلم میدن . با این پیغام های عزیزان متوجه شدم اصلا نباید به خودرو ساز اعتماد کرد .
دوستی که گفتن خودرو دست دو وارد بازار بشه ، خودتون میدونین که چه ارگان‌هایی از خودرو مالیات میگیرن و قیمت غیر واقعی برای فروش میگذارن . اگه نام این ارگانها حذف بشه خیلی به مردم کمک میکنم ، در سال 1386 کشور افغانستان بقول شما نه بروکراسی و دموکراسی وجود نداشت شروع کرد به وارد کردن خودروهای دسته دو اروپایی و آمریکایی و به بهترین نتیجه ممکن رسید .
وقتی خودرو سازی دست آقایون و آقازاده ها باشه تعرفه آزادسازی هیچ وقت انجام نخواهد کشید . بقول ما کاسیان تحریم فقط می‌خوام خون مردم بمکن .
یک ایرانی که سرش کلاه گذاشته دولت.
United States of America
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
ماسه ساله پولمونو دادیم به امید خرید ساندرو تواین مملکت سایپا و پارس خودرو هزاران میلیارد با پولهای ما تجارت کردند ولی لااقل یک قدم به نفع ما برنداشتند واقعا جای افسوس و تاسف داره که این دو شرکت دست چه آدمهایی افتاده آقای روحانی تو دوران شما. روی آقای احمدی نژاد را سفید کردی.