بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
وقتی کیسه‌های سیمان‌ساز، سنگین شد؛

"ساراب" و عملکردی مطلوب در ماه‌های انتهایی سال

شرکت سیمان داراب در اسفندماه، فروشی ۳۲۵ میلیارد ریالی را به ثبت و مجموع فروش مبلغی خود را در سال مالی۹۸ به ۱.۶۵۱میلیارد ریال رساند.
کد خبر : ۲۱۳۷۰۷

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در حالی که در گزارش ۹ماهه حسابرسی نشده منتهی به آذرماه شرکت سیمان داراب شاهد ثبت تحقق درآمدی ۹۹۱میلیارد ریالی بودیم، عملکرد ماهانه اسفندماه حکایت از عملکرد مناسب این شرکت در سه ماهه انتهایی سال و به ویژه اسفند ماه دارد.

همانگونه که عنوان شد در حالی که سیمان داراب تا انتهای آذرماه سال جاری تنها موفق به فروش ۹۹۱میلیارد ریالی شده بود، فروش در حدود ۲۰۰ هزار تنی کلینکر در بهمن‌ماه و اسفندماه در کنار افزایش فروش سایر محصولات این شرکت منجر به افزایش در حدود ۶۶۰میلیارد ریالی مجموع کل درآمد‌ها شده که در نوع خود عملکردی بسیار مطلوب ارزیابی می‌گردد.

شرکت سیمان داراب در اسفندماه، فروشی ۳۲۵میلیارد ریالی را به ثبت و مجموع فروش مبلغی خود را در سال مالی۹۸ به ۱.۶۵۱میلیارد ریال رساند.

لازم به ذکر است مجموع کل درآمد‌های حاصل از فروش شرکت سیمان داراب در سال مالی۹۷ در حدود ۱.۱۸۶میلیارد ریال بوده که ثبت درآمد ۱.۶۵۱میلیارد ریالی در انتهای سال مالی۹۸ نشان از رشد ۳۹درصدی این سرفصل دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیشنهاد افزایش سرمایه ۴۰ درصدی سیمان داراب؛

سرمایه شرکت به ۱.۲۶۰ میلیارد ریال می‌رسد

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

نقاط قوت سیمانی‌ها در سال ۹۹

ارسال نظر