بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

رشدی ۷۰۰ هزار واحدی در انتظار شاخص

تورم سال ۹۹ در دستور کار دولت آمده، از طرف دیگر برای دلار نیز رشدی ۲۰ درصدی پیش بینی شده و به نظر می‌رسد که شاخص قبل از فصل مجامع سقف ۷۰۰ هزار واحد را تجربه کند.
کد خبر : ۲۱۳۸۴۶

رشدی ۷۰۰ هزار واحدی در انتظار شاخص

 

 

حمیدرضا طریقی مدیرعامل کارگزاری مشاوران سهام در پیش بینی روند حرکت بازار سرمایه در سال جدید به بورس نیوز گفت: اگر شرایط اقتصادی ادامه دار شود، شاهد رشد در بورس هستیم.

وی ادامه داد: تورم ایجاد شده بازار سرمایه را رشد خواهد داد و واقعیت این است که بسیاری از سهم‌ها به دلیل ارزندگی نیست که رشد دارند.

این کارشناس بازار سرمایه به دستور کار دولت اشاره و اظهار داشت: تورم سال ۹۹ در دستور کار دولت آمده، از طرف دیگر برای دلار نیز رشدی ۲۰ درصدی پیش بینی شده و به نظر می‌رسد که شاخص قبل از فصل مجامع سقف ۷۰۰ هزار واحد را تجربه کند.

طریقی خاطر نشان کرد: تمامی پیش بینی‌ها براساس اتفاقات غیر غافلگیر کننده بوده و ممکن است بیماری کرونا با شیوع جهانی بسیاری عوامل، چون صادرات و واردات را تحت تاثیر قرار داده و اقتصاد جهانی را در هم بشکند.

مدیرعامل کارگزاری مشاوران سهام در پایان ریزش اخیر شاخص را یک منفی واقعی برای بازار سرمایه دانست و عنوان کرد: هر اصلاحی به یک دلیل اتفاق می‌افتد، شاخص بعد از ۱۵۰ هزار واحد رشد نیاز به اصلاح داشت که یک بهانه منطقی و معقول رخ داد، در نهایت بازار جهت خود را به سمت بالا پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار‌سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ورود بی‌سابقه نقدینگی و رشدی به کام بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

وقتی شارژرها خالی می‌کنند!

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان کرد:

لبخند صنایع منتفع از حذف دلار ۴۲۰۰تومانی

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بازار نیازمند "سهامدار" نه "سفته‌بازان"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
همیشه با اصلاح بازار به بهانه های الکی سه برابر توان باید گذاشت تا بازار باز به حرکت بیفتد و تا گرم حرکت میشود ترمز های الکی و وقفه در بازار زمانها وقت اقتصاد را میگیرد حال به بهانه حباب حالا استراحت حال خستگی بازار وووووو