بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
انتشار فیلم مخالفت رئیس صدا و سیما در خصوص تبلیغ رایگان شرکت‌های اینترنتی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، واکنش شدید انتقادی کاربران را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۱۴۴۹۵
 
 
به گزارش بورس نیوز، سینا کمالخانی، نماینده یازدهمین دوره مجلس عنوان کرد: صداو سیما یکی از بزرگترین سازمان‌هایی است که بخش خصوصی را رقیب خود در همه زمینه‌های اپلیکیشن، کسب‌وکار‌های نوپا و… می‌داند. 

وی ادامه داد:این سازمان خود را تمام عیار و با کسوت تمام فرهنگی می‌بیند و توقع بالایی است اگر نسبت به تبلیغ استارتاپ‌های بخش خصوصی اقدامی داشته باشد. البته به نظر می‌رسد بعد از ایجاد روند حمایتی دولت و مجلس از کسب‌وکارها، صداوسیما هم ناگزیر به حمایت استارتاپ‌های بخش خصوصی شده و البته شاید بزرگترین خدمت آن، حذف نگاه رقابتی به بخش خصوصی باشد.

کمالخانی به تغییر در روش‌های تامین نیاز مردم اشاره داشت و گفت: در حال حاضر ۸۰درصد نیاز‌های روزمره مردم توسط استارتاپ‌ها البته بیشتر در شهر‌ها و کلان‌شهر‌ها تامین می‌شود. خیلی از استارتاپ‌ها به عرصه ارتباطات ورود کرده و زیرساخت‌ها، بستر‌های ارتباطی و اپلیکیشن‌های ارتباطی ارائه می‌دهند که با توجه به همزمانی تعطیلات عید و نیاز به ارتباطات و اجرای سنت‌های پیشین توانستند نقشی پررنگ‌تررا داشته باشند.

نماینده یازدهمین دوره مجلس از دیدگاه متفاوت مجلس نسبت به استارتاپ‌ها سخن گفت و افزود: دید مجلس از حالت منفی به حالت معلق و مسکوت درآمده که نشان می‌دهد با تجربه‌های خوبی که در سال‌های اخیر از استارتاپ‌ها شاهد بوده، منتظر است، ببیند چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: اگر صحبت از سه سال پیش بود شاید مجلس حق را کامل به دولت می‌داد. امروز به مجلس ثابت شده که خیلی از استارتاپ‌ها پویا شده و توانسته‌اند با دست خود بدون حمایت حاکمیتی جای نهادها، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی و نیمه‌دولتی را بگیرند. دولت نیز باید نسبت به تغییر رویکرد و کوچک شدن اقداماتی داشته و عرصه را برای فعالیت استارتاپ‌ها باز کند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هم بنیانگذار نوین هاب در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ضرر استارتاپ‌ها از قوانین نامشخص شبکه‌های اجتماعی

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تعیین ارزش واقعی استارتاپ‌ها با ورود به «بورس»

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

پلتفرمی برای طراحی استراتژی‌ معاملات "بورس"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
صدا سیماصدها بلکه هزاران میلیارد درامد از اگهی داره ولی همش داره فیلمهای قدیمی و رنگو رو رفته و تکراری پخش میکنه دریغ از یک فیلم یا برنامه جدید.