بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
فروش شرکت به ۲.۵۳۵ میلیارد ریال رسید؛

نوسان نرخ "غشهداب" مثبت ۵۰درصد شد

کل فروش محقق شده شرکت در سال گذشته به ۲ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال رسیده و این میزان فروش در مقایسه با سال گذشته از آن رشد ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۵۲۹۴

نوسان نرخ

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت شهداب ناب خراسان در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه مربوط به اسفند ماه سال گذشته، موفق به کسب درآمد عملیاتی ۲۰۸میلیارد و ۴۰۰میلیون ریالی شده که این فروش نسبت به ماه گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

فروش شرکت به ۲.۵۳۵ میلیارد ریال رسید

به این ترتیب کل فروش محقق شده شرکت در سال گذشته به ۲ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال رسیده و این میزان فروش در مقایسه با سال گذشته از آن رشد ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

مقادیر فروش محقق شده محصولات اصلی شرکت یعنی گروه رب و گروه سس به ۲۰ هزار و ۷۰۰ تن رسیده که این میزان نسبت به سال گذشته کاهش اندک ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

نرخ فروش محصولات گروه رب با ۴ درصد کاهش نسبت به اسفند ماه همراه بود که نرخ فروش محقق شده اسفند ماه این گروه محصول معادل ۱۰۴ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال به ازای هر تن بوده است.

این در حالی است که متوسط نرخ سالیانه این گروه محصولی در سال قبل معادل ۱۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر تن بوده است.

در بخش محصولات گروه سس شاهد رشد ۴.۵ درصدی نرخ فروش این بخش از فرآورده‌های شرکت هستیم.

نرخ هر تن از این محصول در اسفند ماه معادل ۹۰ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال بوده و این نرخ نسبت به میانگین نرخ‌های محقق شده در کل سال گذشته که معادل ۸۶ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال بود، افزایش ۴.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر